Marianne
Halfweg, Nederland

heel erg fijn!

Beoordeling van La Villa des Fleurs
5,0 van 5 bollen29 dec 2021 beoordeeld
met vrienden hier gelogeerd, kregen op verzoek twee kamers naast elkaar.
Prachtige smaakvolle villa met prachtige ruime kamers, uitstekende bedden en een prima ontbijt. Wij komen hier absoluut nog eens terug!
Datum van verblijf: december 2021
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Room.
112.4 km van La Villa des Fleurs
Restaurant
Meer hotels in Spa bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2021

Verblijf van 2 nachten. Zeer ruime kamer, waardoor ontbijten op kamer (Covid-maatregelen) aangenaam was. Hygiënisch goed in orde. Privé parkeergelegenheid mogelijk. Uitstekende locatie pal in het centrum van Spa.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 18 februari 2021

Niets op aan te merken, heel proper, heel lekker gegeten 's avonds, diner op de kamer en dan 's ochtends ontbijt gebracht naar onze kamer. Ook goed geslapen, zeer goede bedden en vriendelijk personeel die heel behulpzaam is.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 4 januari 2021

Rustig hotel
Zeer vriendelijk personeel
Ruime parking
Ruime kamer - kleine badkamer - kleine venster waardoor vrij donker in de kamer
Ontbijt en Avondeten geserveerd op de kamer door Covid-maatregelen ; alles naar wens maar vrij prijzig en voor ons net geen vier sterren waard.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Zeer mooi karaktervol gebouw. Mooie kamers met alle comfort. Uitstekende ligging in het centrum van Spa maar toch rustig. Gratis Prive parking bij het hotel. Lekker ontbijt. Uiterst vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

We kozen voor een arrangement waarbij de thermen en avondmaal inbegrepen waren. Maar bleek dat ze de thermen niet gereserveerd hadden voor ons. Dus dan maar wandeling in regen :( . Het ontbijt en avondmaal waren heel lekker.

Datum van verblijf: september 2020