Leg de laagste prijs van deze websites vast
183 US$
Beoordeeld op 4 januari 2021

Rustig hotel
Zeer vriendelijk personeel
Ruime parking
Ruime kamer - kleine badkamer - kleine venster waardoor vrij donker in de kamer
Ontbijt en Avondeten geserveerd op de kamer door Covid-maatregelen ; alles naar wens maar vrij prijzig en voor ons net geen vier sterren waard.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Zeer mooi karaktervol gebouw. Mooie kamers met alle comfort. Uitstekende ligging in het centrum van Spa maar toch rustig. Gratis Prive parking bij het hotel. Lekker ontbijt. Uiterst vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

We kozen voor een arrangement waarbij de thermen en avondmaal inbegrepen waren. Maar bleek dat ze de thermen niet gereserveerd hadden voor ons. Dus dan maar wandeling in regen :( . Het ontbijt en avondmaal waren heel lekker.

Beoordeeld op 28 september 2020

Pareltje in het centrum van Spa ! Een schitterende locatie, mooie kamers, een mooie tuin, rustige ligging en een ruime parking. Alleen opletten voor de vrij smalle toegangspoort ! En de zeer vriendelijke ontvangst niet te vergeten !!!

Beoordeeld op 5 september 2020

Dit mooie hotel , vlak in het centrum gelegen , heeft zeker aan onze verwachtingen beantwoord. We boekten een superieur kamer met ontbijt . Vriendelijke ontvangst . Zeer goed ontbijt . Parking beschikbaar . Een aanrader .