eDreams
146 US$
BESPAAR 24 US$
Agoda.com158 US$
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Zeer mooi karaktervol gebouw. Mooie kamers met alle comfort. Uitstekende ligging in het centrum van Spa maar toch rustig. Gratis Prive parking bij het hotel. Lekker ontbijt. Uiterst vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

We kozen voor een arrangement waarbij de thermen en avondmaal inbegrepen waren. Maar bleek dat ze de thermen niet gereserveerd hadden voor ons. Dus dan maar wandeling in regen :( . Het ontbijt en avondmaal waren heel lekker.

Beoordeeld op 28 september 2020

Pareltje in het centrum van Spa ! Een schitterende locatie, mooie kamers, een mooie tuin, rustige ligging en een ruime parking. Alleen opletten voor de vrij smalle toegangspoort ! En de zeer vriendelijke ontvangst niet te vergeten !!!

Beoordeeld op 5 september 2020

Dit mooie hotel , vlak in het centrum gelegen , heeft zeker aan onze verwachtingen beantwoord. We boekten een superieur kamer met ontbijt . Vriendelijke ontvangst . Zeer goed ontbijt . Parking beschikbaar . Een aanrader .

Beoordeeld op 28 augustus 2020

We werden zeer vriendelijk onthaald en vonden gemakkelijk een plaats op de parking.
De kamer is zeer ruim en heel proper, we kwamen niets te kort.
De centrale ligging is een groot pluspunt, en toch was het 's nachts heel rustig.
Wegens coronamaatregelen geen uitgebreid ontbijtbuffet, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig op tafel of werd ons aan tafel gebracht. Geen enkel minpunt te vermelden, wij komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2020