Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed verzorgd hotel , dicht bij alles die Spa te bieden heeft ..
Als je er boekt moet je er zeker ook eten . Want restaurant is zeer gezellig en goed van eten ..
Het restaurant heeft een moderne veranda .. maar vooraan in het gebouw is het een rustiek en ook zeer warm en gezellig om te eten .

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Dit hotel biedt alle rust en comfort. De badkamer is ruim en comfortabel met een prachtige (regen)douche. Alles was zeer netjes. We hebben 's avonds in het restaurant van het hotel uitstekend gegeten. Zeer vlotte maar relaxe en aangename bediening. Het menu Bib Gourmand is zeer de moeite waard. Het ontbijt is zeer verzorgd. Het hotel is zeer dicht bij het centrum van de stad. De eigenaars en het personeel zijn zeer attent en vriendelijk. In één woord: een aanrader.

Kamertip: Alle kamers geven uit op een rustige en mooie tuin.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

hou van dit type hotel, alles gelijkvloers met elke kamer een eigen terras grenzend aan een gemeenschappelijke tuin. Geen gedoe met liften en lange hotelgangen. Kamers zijn netjes, modern ingericht, groot, tiptop in orde ! Enige nadeel is evt geluidshinder snachts wanneer er andere gasten buiten praten (telefoneren toen wij er waren) je kan het hele gesprek volgen... Aan elke deur is ook een licht met bewegingsmelder, heeft zo zn voor- maar ook zn nadelen want floept telkens aan wanneer er iemand passeert snachts. Het ontbijt serveren ze in de veranda, aangenaam kader. Aanbod is wel heeeeel basic. Het bijhorende restaurant begrijp ik niet zo goed. Het hotel richt zich tot de 'gewone' vakantieganger, middenklasse. Het restaurant daarentegen (michelin vermelding) doet redelijk 'chique', voor kinderen bvb niets op menu. Lees verder bij mn beoordeling van het restaurant.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Ideale ligging op wandelafstand van centrum met eigen parkeerplaatsen. Zeer ruime en propere kamers. Heel vriendelijk personeel en uitbaters. Heel verzorgd ontbijt. tof dat je ook nog rustig in de tuin kan zitten(wel naast school dus in speeltijd wel wat rumoer)

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 31 december 2018

Hotel La Reine ligt verborgen achter het pand, dat aan de hoofdweg door Spa ligt. Ziet de gevel van het restaurant er nogal bejaard uit, het hotel, dat als motel-opzet achter het restaurant ligt, niet: de 14 ruime kamers aan een binnentuin zijn voorzien van modern meubilair, USB-uitgang in bureaulamp en up to date badkamer met inloop/regendouche. Inrichting voldoet geheel aan *** kwaliteitsnorm: zelfs een gevulde minibar is aanwezig.Vóór de kamer waren 2 stoelen aanwezig als buitenzitje.

Het restaurant ziet er goed (klassiek) uit; achteraf jammer dat we er niet gegeten hebben. het heeft een Bib-Gourmand en een Michelin notering. Het ontbijt in de prettige serre achter het huis is goed.

De eigenaar blijkt na enige aandrang wel Vlaams te kunnen spreken; gastvrouw van het ontbijt niet.

Enige kritiekpuntjes:
* De Receptie is bereikbaar via de zijstraat van de Avenue Reine Astrid, Rue Adolphe Bastin. Dat wordt op de diverse booking sites onduidelijk geïnformeerd, omdat altijd het adres van het restaurant als hoofdadres vermeld wordt.
* Op de TV in onze kamer een groot aantal Franse zenders, één Engelstalige (CBS), maar geen Nederlandstalige zender te vinden, zelfs geen Vlaamse zender! Dat moet beter kunnen!

Maar slapen doe je daar als een roos, zonder verkeers- of stadsgeluiden van de omgeving!!

Kamertip: Alle kamers zijn, behalve het aantal bedden, van het zelfde kwaliteitsniveau schatten wij in.
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen