Herman

Weekend in coronatijd

Beoordeling van Hotel la Heid des Pairs
5,0 van 5 bollen9 nov 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Schitterende plek om een weekendje van Spa en omgeving te genieten. We werden er heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Ook met toepassing van de coronaregels, hebben we erg lekker gegeten. Steek deze hartelijke ondernemers een hart onder de riem en reserveer nu ! Herman en Catherine
Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Breakfast area
2.3 km van Hotel la Heid des Pairs
5.3 km van Hotel la Heid des Pairs
Meer hotels in Spa bekijken
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Ruime , luxueuze kamers ,sommige met balkon, in een gerestaureerde villa.Rustige omgeving, geen straatlawaai. Gratis parking.
Volledig corona-proof. Rijkelijk ontbijt , in coronatijden geserveerd aan tafel.
Gastronomisch restaurant- op voorhand te boeken!
Zeer vriendelijke gastheren. Een zeer volwaardig alternatief voor een buitenlands vakantie!

Kamertip: mooiste kamers liggen op de eerste verdieping
Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

2 overnachtingen gehad samen met mijn vriend. Het is een prachtig hotel, recentelijk vernieuwd. De kamers zijn ruim en heel erg schoon. Ruime waterval-douche. Er is een zwembad aanwezig welke afloopt in diepte dus ook geschikt is voor kinderen. Altijd wel een stuk schaduw in het zwembad door omringende bomen.
Kortom: brandschoon, heerlijke bedden, bijzonder vriendelijk personeel, goede service, prachtig uitzicht, super zwembad.
Er zit ook een restaurant bij het hotel welke een michelin ster heeft. Wij hebben hier gegeten en het was echt TOP.

Enige nadeel was dat er geen airco aanwezig was. Het is hier in de nacht heel erg warm in de zomer. Toen we dit aangaven kregen we direct een ventilator op onze kamer. Alles wat je aangeeft/vraagt wordt vrijwel direct regelt.

Niet twijfelen, boeken!! Heel bijzondere plek, dit krijg je niet bij een ander hotel met grote massa’s.

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad hier. Na een goede wandeling heerlijk in het zwembad afkoelen. Opfrissen in een mooie kamer van alle gemakken voorzien. En dan naar beneden voor een heerlijk diner. Vriendelijke ontvangst en bediening, zeer smakelijk eten en koffie in stijl! Lekker geslapen in de zeer rustige omgeving en ‘s morgens verwend met een uitgebreid ontbijt.
Het hotel is recent helemaal verbouwd en dat is stijlvol gedaan. Mooie inrichting die ruimte en rust uitstralen.
Kortom, om terug te komen!

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde alleen