Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
eDreams
Snaptravel
Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

2 overnachtingen gehad samen met mijn vriend. Het is een prachtig hotel, recentelijk vernieuwd. De kamers zijn ruim en heel erg schoon. Ruime waterval-douche. Er is een zwembad aanwezig welke afloopt in diepte dus ook geschikt is voor kinderen. Altijd wel een stuk schaduw in het zwembad door omringende bomen.
Kortom: brandschoon, heerlijke bedden, bijzonder vriendelijk personeel, goede service, prachtig uitzicht, super zwembad.
Er zit ook een restaurant bij het hotel welke een michelin ster heeft. Wij hebben hier gegeten en het was echt TOP.

Enige nadeel was dat er geen airco aanwezig was. Het is hier in de nacht heel erg warm in de zomer. Toen we dit aangaven kregen we direct een ventilator op onze kamer. Alles wat je aangeeft/vraagt wordt vrijwel direct regelt.

Niet twijfelen, boeken!! Heel bijzondere plek, dit krijg je niet bij een ander hotel met grote massa’s.

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad hier. Na een goede wandeling heerlijk in het zwembad afkoelen. Opfrissen in een mooie kamer van alle gemakken voorzien. En dan naar beneden voor een heerlijk diner. Vriendelijke ontvangst en bediening, zeer smakelijk eten en koffie in stijl! Lekker geslapen in de zeer rustige omgeving en ‘s morgens verwend met een uitgebreid ontbijt.
Het hotel is recent helemaal verbouwd en dat is stijlvol gedaan. Mooie inrichting die ruimte en rust uitstralen.
Kortom, om terug te komen!

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde alleen