Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Fietstocht Trois-Pont naar Spa via de oude spoorlijn

Beoordeeld op 23 november 2019
GRANDMENIL
via mobiele applicatie
Route is nog niet helemaal af

Beoordeeld op 22 augustus 2019
Rik S
via mobiele applicatie
Lees alle 70 beoordelingen

Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooie en vooral vlakke fietstocht. Het vertrek is langs de weg van Trois-Pont naar Stavelot,op de afslag rijdt u onder 2 bruggen door, sla dan rechts af op de parking (aan het voetbalveld). Rijdt met de fiets de stijle helling op,om op de spoorlijn te komen.Na een 4 tal Km sla je linksaf af richting Spa of rij je recht door richting Malmedy

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag begonnen in Spa richting Cokaifagne maar helaas bleek dit stuk in elk geval nog niet helemaal af te zijn.. Er wordt nu wel volop aan gewerkt zag ik dus hopelijk kan ik volgend jaar terugkomen om nog een poging te wagen. De stukken die wel klaar waren reden super en voor mountainbikers vooral leuk om af en toe een klein stroompje over te steken. Voor de andere fietsers zijn er dan leuke nieuwe houten bruggetjes te nemen. Ik kom hier zeker later nog eens terug!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch dag gehad op het VW event. Op het circuit mogen rijden in Francorchamps is toch wel een hele bijzondere ervaring. je mag bijna overal kijken en er zijn genoeg eet en drink gelegenheden. De camping is redelijk goed geregeld behalve de afvalberg.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

We waren in de Ardennen om te fietsen maar we wisten niet van het bestaan af van de Ravel fietspaden. Door toeval kwamen we in Malmedy op de Ravel, maar wat een weelde. Dit is fietsen op zijn best. Zo mooi kennen wij dit in Nederland met overal fietspaden. Oude treinbanen omgetoverd tot de beste fietspaden ooit. Jammer dat in deze omgeving niet heel veel fietspaden zijn, maar de volgende vakantie in de Ardennen gaan we op zoek naar meer ravelroutes

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 26 september 2018

Heel rustig, bijna geen andere fietsers, wel eten en drinken voorzien, in Stavelot geen probleem om te "terrassen" De Hoge Venen zijn echt "toplocaties" om te fietsen, laat iedereen maar naar Nederland en Frankrijk gaan : dit gebied is echt super op alle vlakken !

Datum van activiteit: september 2018