FindHotel
PricelineUS$ 152
Hotels.comUS$ 152
ZenHotels.comUS$ 155
Beoordeeld op 13 juni 2022

Het is een mooi hotel met mooie ruime en schone kamers.
Jammer dat je €18 meer moet betalen om te kunnen parkeren. Ondanks dat er een eigen garage is.
Het eten van de roomservice was niet hotel waardig, ondanks dat het wel op een mooie opgedekte tafel binnen gereden werd. Waarna je zelf de borden met eten uit een verwarmd kastje kan halen.

Klein ander detail, toen ik de douche in wilde stappen wn de badmuts uit het doosje wilde halen, bleek deze leeg te zijn.

Datum van verblijf: juni 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Beste Ruby,

Wij danken u voor het delen van uw ervaringen. Wij lezen met genoegen dat u genoten heeft van uw mooie kamer en de properheid. Wij informeren u dat er op 200m van het hotel verschillende gratis parkeergelegenheden zijn. Onze prive ondergrondse parking biedt slechts 40 plaatsen en is dus mits een supplement.
Wij hebben goed nota genomen van de kwaliteit van de room service die niet naar uw verwachtingen was. Wij gaan dit zeker nakijken met ons keuken team en bieden u hiervoor onze excuses aan.
Wij danken u voor het delen van uw ervaringen en hopen u weer te mogen verwelkomen in Spa.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 mei 2022

Schone nette kamer en goed bed, genoeg te doen en alles dichtbij en mooie locatie.
Een aanrader we komen zeker nog eens.
welness en zwembad en de bar zijn uitstekend!bij het inchecken was het niet druk maar toch duurde het lang voor we geholpen werden. Voor de rest geen opmerkingen verder was het uitstekend

Datum van verblijf: mei 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste,

Graag danken wij u voor het neerschrijven van uw ervaringen. Wij lezen met genoegen dat u de nette en mooie kamer, de kwaliteit van het bed en de mooie locatie heeft gewaardeerd.
Wij danken u om voor ons te hebben gekozen voor uw verblijf en hopen u snel weer te mogen begroeten in Spa.

Beoordeeld op 1 mei 2022

Heerlijk hotel, en alles op loopafstand. De kamer was zeer schoon, ruim en compleet. Er zou eventueel een koffiemachine mogen staan ipv oploskoffie. Bedden lagen heerlijk en elke dag de kamer weer netjes schoon gemaakt.

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Beste,

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het heel aangenaam te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad.
In onze Superior Kamers heeft u extra facilitieten zoals een Nespresso machine, badslippers en een ruimere keuze aan badprodukten. Aarzel dus niet om dit kamertype te reserveren voor uw volgend verblijf.
Wij danken u nogmaals voor uw positieve feedback en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 april 2022

Zeer propere kamers zeer vriendelijk personeel,
Koffie en theefaciliteiten
Fitness en sauna ter beschikking
Je kan de lift gebruiken tot de thermen.
Ontbijtbuffet uitgebreid en voor ieder wat wils
Zeer goed gelegen in het centrum van spa.
Een negatief puntje aan de receptie enkel engels of franstalige receptioniste
Geen nederlands sprekend personeel,
Persoonlijk in belgie vind ik wel dat die mensen nederlandse taal moeten spreken

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste,

Graag danken wij u voor het delen van uw ervaringen. Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van de privé kabelbaan, het uitgebreide ontbijtbuffet alsook onze ligging.
Wij hebben goed nota genomen van uw opmerking betreffende de meertaligheid van onze personeelsleden. Helaas is het vandaag de dag in de Horeca sector (zoals ook in vele andere sectoren) erg moeilijk om personeelslden te vinden die de 3 landstalen beheren en dit zowel in het noorden als in het zuiden van ons land. Het zou erg handig zijn mocht iedereen de 3 landstalen zou spreken. Wij verzekeren u dat wij als internationale hotelketen hieraan werken door bijvoorbeeld interne talenopleidingen te voorzien.
Wij danken u alvast voor het delen van uw ervaringen en kijken ernaar uit u snel weer te mogen begroeten in Spa!

Beoordeeld op 18 april 2022

Paar dagen relaxen in Spa. Kamer werd slecht en heel laat schoongemaakt. Balkondeur sloot niet goed waardoor de hangjeugd buiten storend hoorbaar was tot 2 uur s nachts. Ook de airco kreeg het niet gekoeld en dat bij een buitentemperatuur van 16 graden.

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste,

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen.

Wij hebben goed nota genomen van uw feedback en zullen deze intern in overweging nemen met onze schoonmaak en technische dienst.
In naam van het volledige Radisson Blu Palace hotel team, danken wij u voor uw bezoek.
Vriendelijke groeten,

willen wij u bedanken voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa.