PricelineUS$ 149
ZenHotels.comUS$ 169
Beoordeeld op 29 mei 2022

Schone nette kamer en goed bed, genoeg te doen en alles dichtbij en mooie locatie.
Een aanrader we komen zeker nog eens.
welness en zwembad en de bar zijn uitstekend!bij het inchecken was het niet druk maar toch duurde het lang voor we geholpen werden. Voor de rest geen opmerkingen verder was het uitstekend

Datum van verblijf: mei 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste,

Graag danken wij u voor het neerschrijven van uw ervaringen. Wij lezen met genoegen dat u de nette en mooie kamer, de kwaliteit van het bed en de mooie locatie heeft gewaardeerd.
Wij danken u om voor ons te hebben gekozen voor uw verblijf en hopen u snel weer te mogen begroeten in Spa.

Beoordeeld op 1 mei 2022

Heerlijk hotel, en alles op loopafstand. De kamer was zeer schoon, ruim en compleet. Er zou eventueel een koffiemachine mogen staan ipv oploskoffie. Bedden lagen heerlijk en elke dag de kamer weer netjes schoon gemaakt.

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Beste,

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het heel aangenaam te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad.
In onze Superior Kamers heeft u extra facilitieten zoals een Nespresso machine, badslippers en een ruimere keuze aan badprodukten. Aarzel dus niet om dit kamertype te reserveren voor uw volgend verblijf.
Wij danken u nogmaals voor uw positieve feedback en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 april 2022

Zeer propere kamers zeer vriendelijk personeel,
Koffie en theefaciliteiten
Fitness en sauna ter beschikking
Je kan de lift gebruiken tot de thermen.
Ontbijtbuffet uitgebreid en voor ieder wat wils
Zeer goed gelegen in het centrum van spa.
Een negatief puntje aan de receptie enkel engels of franstalige receptioniste
Geen nederlands sprekend personeel,
Persoonlijk in belgie vind ik wel dat die mensen nederlandse taal moeten spreken

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste,

Graag danken wij u voor het delen van uw ervaringen. Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van de privé kabelbaan, het uitgebreide ontbijtbuffet alsook onze ligging.
Wij hebben goed nota genomen van uw opmerking betreffende de meertaligheid van onze personeelsleden. Helaas is het vandaag de dag in de Horeca sector (zoals ook in vele andere sectoren) erg moeilijk om personeelslden te vinden die de 3 landstalen beheren en dit zowel in het noorden als in het zuiden van ons land. Het zou erg handig zijn mocht iedereen de 3 landstalen zou spreken. Wij verzekeren u dat wij als internationale hotelketen hieraan werken door bijvoorbeeld interne talenopleidingen te voorzien.
Wij danken u alvast voor het delen van uw ervaringen en kijken ernaar uit u snel weer te mogen begroeten in Spa!

Beoordeeld op 18 april 2022

Paar dagen relaxen in Spa. Kamer werd slecht en heel laat schoongemaakt. Balkondeur sloot niet goed waardoor de hangjeugd buiten storend hoorbaar was tot 2 uur s nachts. Ook de airco kreeg het niet gekoeld en dat bij een buitentemperatuur van 16 graden.

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste,

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen.

Wij hebben goed nota genomen van uw feedback en zullen deze intern in overweging nemen met onze schoonmaak en technische dienst.
In naam van het volledige Radisson Blu Palace hotel team, danken wij u voor uw bezoek.
Vriendelijke groeten,

willen wij u bedanken voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa.

Beoordeeld op 4 april 2022

Met één woord perfect.
Netheid, service, het personeel niets op aan te merken gewoon goed
Zeker voor herhaling vatbaar.
Het is een goeie combinatie met de thermen van Spa.
Enige minpuntje is de parking binnen is de parking redelijk duur voor hotel gasten en buiten is er weinig plaats. dus voor hotelgasten zou de prijs iets moeten aangepast worden.

Datum van verblijf: april 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Beste,

Graag danken wij u voor uw delen van uw positieve ervaringen.
Wij lezen met genoegen dat u genoeten heeft van de netheid en de vriendelijkheid van onze personeelsleden.
Graag informeren wij u dat onze ondergrondse privé parking slechts over 40 plaatsen beschikt maar dat er op 200m -300m van het hotel verschillende publieke en gratis parkeergelegenheden zijn.
Wij danken u voor uw verblijf en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Spa.