2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 153
Hotels.comUS$ 153
ZenHotels.comUS$ 157
Beoordeeld op 20 maart 2022

Wij boekten een overnachting met een bongobon genaamd "luxe welnessweekend" wel, er was niets welness aan! De welness is van uit het hotel te bereiken met de lift maar eens daar aangekomen moesten we nog 46 euro betalen? Wat zit er dan in de luxe welness weekend bon inbegrepen? Niets! Dan hadden we evengoed een bon van 50 euro goedkoper kunnen kopen en de welness apart kunnen betalen. Ook moest je voor de welness reserveren en dat was niet op voorhand meegedeeld, dus bij aankomst vertelden ze dat en uiteraard zat die dag alles al volzet, de dag nadien kon enkel nog om 9u sochtends dus wij speciaal onze wekker vroeg gezet om eerst te kunnen ontbijten ( terwijl we op een weekendje weg uiteraard liever uitslapen ) en uiteindelijk was het allemaal voor niets! Ook de bedden waren heel oncomfortabel, we stonden beiden op met nek en rugpijn, het ontbijt was wel dik in orde en ook het enige waar we positief over kunnen zijn. Het personeel bij het inchecken was vriendelijk, diegene die rondliepen bij het ontbijt liepen daar dik tegen hun goesting en staken dit ook niet weg. Dit was de eerste keer dat we hier kwamen en het zal zeker ook de laatste keer zijn!

Datum van verblijf: maart 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Beste Daphny,

Bedankt voor uw feedback.

Wij zijn erg teleurgesteld om te horen dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en zullen zeker met onze partner Bongo nakijken wat de inhoud en naam is van hun arrangement.

Wij lezen met genoegen dat u het ontbijtbuffet heeft gewaardeerd en zullen uw opmerkingen betreffende de medewerkers zeker intern opnemen.

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw feedback die ons in staat stelt onze diensten steeds te verbeteren een aan te passen waar nodig.

Beoordeeld op 22 januari 2022

Wij waren in januari 2022 een paar dagen in het Radisson Blu hotel in SPA. Eigenlijk was alles in het hotel uitstekend. De (standaard) kamers zijn schoon en prima ingericht met een uitstekend groot boxspring bed en een fijne zithoek. De badkamer is compleet en mooi met een ligbad. Verder is er in het hotel een goede Sauna ruimte en veel Fitness apparatuur. Het ontbijt is absoluut perfect en wat er maar te wensen zou zijn, is aanwezig. Het personeel is vriendelijk. Het hotel heeft een gemakkelijke privé lift naar de Thermen van Spa, bovenop de berg. Een punt om in gedachten te nemen, is, dat het bijna onmogelijk is om op straat ,in de buurt van het hotel, de auto te parkeren. Wij hebben daarom gebruik gemaakt van de parkeergarage onder het hotel dat (momenteel) €18,- per nacht kost. Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2022

Beste,

Graag danken wij u voor het delen van uw positieve ervaringen.
Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw kamer, het uitgebreide ontbijtbuffet, de vriendelijkheid van onze teamleden en de directe verbinding met de Thermen van Spa.
Wij zullen uw feedback zeker delen met ons team om hun verder te motiveren om uitstekende diensten en produkten aan onze gasten te bieden.
Het was voor ons een aangenaam genoegen om u te mogen verwelkomen als gast en wij hopen u snel weer te zien in Spa.

Beoordeeld op 16 januari 2022

Geboekt via Weekendesk aan topprijs.
Zeer centraal gelegen, met een beetje geluk parking voor de deur.
Vriendelijke en zeer correcte ontvangst, met info A4tje in het Nederlands. Ruime mooie kamer, gelukkig aan de voorkant van het hotel met uitzicht over de stad, aan de achterkant eerder somber en geen uitzicht, enkel zicht op de berg. Ontbijtbuffet dik in orde, maar de kwaliteit van het brood kon beter, vienoiserie daarentegen ok, iets tekort, ze halen het. Gratis lift naar de thermen( volegens ons zijn die te duur voor wat ze bieden). Kamers zéér geluiddicht. Bar enkel open tijdens het weekend, maar werd duidelijk gecommuniceerd. Kortom, als we nog eens naar Spa komen, kiezen we het weer

Kamertip: Vraag een kamer aan de voorkant, zonnig en uitzicht over de stad.
Datum van verblijf: januari 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Beste,

Wij danken u voor het neerschrijven van uw gedailleerde feedback en vernemen met genoegen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Fijn te horen dat u genoten heeft van de zeer geluidsdichte kamer, het uitgebreide ontbijtbuffet en de directe privé kabelbaan naar de Thermen van Spa.
Wij danken om voor ons te hebben gekozen voor uw verblijf en kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen in Spa.

Beoordeeld op 11 januari 2022

Mooi, modern en verzorgd hotel, top! Zeer mooie kamers, geluidsarm.
Goed, lekker uitgebreid ontbijt!
Leuk dat er een rechtstreekse verbinding met de kabelbaan naar de Thermen is.
Wij boeken zeker nog eens opnieuw hier.

Datum van verblijf: januari 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022

Beste Daisy,

Dank u wel voor uw neerschrijven van uw positievefeedback.
Wij vinden het leuk te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en genoten heeft van de mooie, rustige kamer en en het goede ontbijtbuffet. Inderdaad is de rechstreekse verbinding naar de Thermen van Spa zeer aangenaam.

Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en wij hopen u snel weer te begroeten in Spa!

Beoordeeld op 9 januari 2022

Op de site staan aantal foto’s van zwembad met de tekst dat het de Radisson Blu Palace Spa hotel is, ipv de thermen. Jammer dat dit niet duidelijk vermeld is, en voor verassingen kwam te staan. De klant hoeft geen detective te zijn welke foto’s wel bij het hotel horen. De thermen zijn kinderen niet toegestaan en alternatief was er niet voor ons

Datum van verblijf: januari 2022
The Radisson Blu Hotel Team, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Beste Ozzie,

Wij hebben goed nota genomen van uw opmerkingen en eravringen en zullen deze noteren en intern evalueren.
Wij danken u voor uw bezoek en hopen u alsnog te verwelkomen.