Beoordeeld op 13 oktober 2020

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Corona maatregelen worden goed opgevolgd. Kamer was ok, hier en daar wat kleine onderhoudsbeurten nodig maar niets extreem. Ontbijt was top ondanks COVID, voldoende keuze. De Spa waar dit hotel mee samenwerkt is te commercieel het is meer een subtropisch zwembad, gelukkig mochten er geen kinderen in op dit moment, want anders was de rust zeker ver te zoeken. De massage was op een ander verdiep en top. Het restaurant in het hotel is zeker niet slecht maar heeft wat finesse nodig en maak de gerechtjes ietsje groten... 3 scampi als voorgerecht is toch zeker eentje te weinig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Cathy Vander Eecken, General Manager van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beste Mevrouw,

Wij bedanken u voor uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten van uw verblijf.

Namens het volledige Radisson Blu Palace Hotel team, willen wij u bedanken voor uw bezoek en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa! Vriendelijke groeten, Het Radisson Blu Palace Hotel Spa Team.

Kind regards,

Cathy Vander Eecken
General Manager

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamers, lekker ontbijt en interessante rechtstreekse lift naar de thermen. Wel wat afstandelijke sfeer en parkinggarage is wel erg duur voor gasten. De moeite waard voor enkele dagen Spa en omgeving.

Datum van verblijf: september 2020
Cathy Vander Eecken, General Manager van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Beste Gertjan,

Beste,
Wij waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw feedback neer te schrijven.
Wij zijn verheugd te lezen dat uw genoten heeft van uw mooie kamer en badkamer, de verbinding met de kabelbaan en de kwaliteit van het ontbijt.
Wij informeren u graag dat er in Spa op 300m van het hotel verschillende gratis parkeergelegenheden zijn.

Wij danken u nogmaals voor het delen van uw ervaringen en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Spa.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 september 2020

Parkeren is een ramp. Het is echt wachten tot er een gaatje komt. Er is een ondergrondse garage, maar met mijn wagen (stevige pick-up) onmogelijk om daar in te rijden. Jammer dat er niet wat meer parkeerplaatsen zijn voor mensen met een beperking.
Al de rest van het hotel is dan weer wel prima geregeld voor rolstoelgebruikers. Dikke pluim daarvoor!
Ze hebben een handige app langs waar je zaken kan vragen en via die weg vroeg ik een extra krukje op de kamer om vlotter in en uit bad te kunnen. Tegen dat we ons drankje uit hadden op het terras, stond dit reeds op de kamer.
Super dat je rechtstreeks uit het hotel naar de Thermen kan, dus badkleding en badjas aan op de kamer en rechtstreeks naar de thermen: wat een plezier!

Het ontbijt is meer dan uitgebreid genoeg, zeker gezien covid-19 toestanden, maar de mensen liepen wel erg door elkaar en respecteerden de pijlen op grond niet. Daar zou het personeel wel wat mogen van zeggen, vind ik persoonlijk.

Mooie grote kamer, alles pico bello proper en corona-proof (bvb afstandbediening tv volledig ontsmet in plastic verpakt).

Het hotel kan wat een vreemde/ongemakkelijke/te luxueuze uitstraling geven als je het van buiten af bekijkt, de Ferrari's, Tesla's, Porsches,... die voor de deur staan zijn ontelbaar.
Toch is dit hotel best betaalbaar en krijg je zeker waar voor je geld.
Men spreekt ook Nederlands of men doet toch minstens heel hard zijn best ervoor.

Kortom: heel leuk verblijf gehad van 3 nachten!

Kamertip: Heel het hotel vlot toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Beste Hans,

Wij danken u alvast voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf in ons hotel.

Wij lezen met genoegen dat u genoten heeft van uw verblijf en in het bijzonder van de rust, de gastvriendelijkheid van het personeel, het comfort van uw kamer en het uitgebreide ontbijtbuffet. Wij zijn verheugd te lezen dat u de toegankelijk van ons gebouw heeft gewaardeerd.

Wij verzekeren u tevens dat wij vragen aan onze gasten om de COVID-19 maatregelingen zoveel mogelijk te respecteren helaas is dit niet altijd eenvoudig. Maar wij nemen goed nota van uw opmering

Wij danken u alvast voor het delen van uw positieve ervaringen en kijken ernaar uit u snel weer te mogen begroeten in Spa!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 september 2020

De aankomst was teleurstellend want omstreeks 13u30 werden we zonder enige uitleg op een arrogante manier gezegd dat kamers beschikbaar waren vanaf 15 uur.
Om 15u30 45 minuten gewacht om kamersleutel te krijgen.
Kamer ruim, functioneel en luxueus.
Heel lang wachten tussen de gangen van het avonddiner. (reken minstens 2 uur voor een driegangenmenu).
Perfect centraal in Spa gelegen met een rechtstreekse verbinding naar de Thermen wat een enorm voordeel is.
Hotel is heel hygiënisch naar COVID19 toe : overal ontsmettingsgel, aangepast ontbijtbuffet met bediening ( met minder producten dan vroeger maar toch voor elk wat wils).
Uitstekend vertrekpunt voor wandelingen in Spa en vlak naast een mooi Parc des 7 heures gelegen.
Mooie fitness, sauna en zonneterras (helaas nu niet toegankelijk door Corona).
Personeel doet zijn uiterste best om Nederlands te spreken als je het Frans niet of onvoldoende machtig bent.
Niettegenstaande het "wachten" komen we graag nog eens terug.

Kamertip: toegankelijk voor minder validen kamers aan de achterkant zijn rustiger
Datum van verblijf: september 2020
Cathy Vander Eecken, General Manager van Radisson Blu Palace Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Beste Filip,

Graag danken wij voor uw positieve feedback betreffende uw overnachting in ons hotel.

Met vriendelijke groeten

Het team van het Radisson Blu Palace Hotel Spa

Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi ingericht hotel zowel publieke delen als kamer . Het ontbijt is niks speciaals , weinig verse producten .Wij kregen onze kamer iets vroeger dan 15 u wat wel leuk was . Wij vonden de algemene service en klantvriendelijkheid toch wel ondermaats in dit hotel . Het personeel heeft geen enkele interesse in hun klant .Het restaurant is zeker aan te bevelen , vonden wij zeer goed.

Beste Danny W,

Wij lezen met genoegen dat u genoten heeft van uw verblijf en in het bijzonder de gastvriendelijkheid van het personeel en ons restaurant.

Met vriendelijke groeten,

Het team van het Radisson Blu Palace Hotel Spa