Monique W

Geweldig hotel, mooie kamer

4,0 van 5 bollen27 sep 2023 beoordeeld
Vriendelijke ontvangst, gratis upgrade van de kamer, heel mooie ruime kamer (direct nacht bij geboekt) . Heel uitgebreid ontbijt op zondag, maandag iets minder maar nog steeds goed. Goed isolerende ramen tegen het geluid van de auto’s.
Propere kamer, alles oké , prima bedden
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Gewoon genieten, ook van de prachtige omgeving
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 nov 2023
Beste MoniqueW1282,

Dank u voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. We waarderen uw opmerkingen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

2.1 km van Silva Hotel Spa - Balmoral
113.6 km van Silva Hotel Spa - Balmoral
Restaurant
Meer hotels in Spa bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2023

We hadden de kamer executive lake side. Geen lake, maar wel een zeer mooi uitzicht over het dal. De kamer was ruim en had alles wat wij nodig hadden. Heerlijk bad. Behulpzaam en beleefd personeel.
De hygiëne (wat haren in de badkamer en vlekken op de bank) en algemeen onderhoud (slechte kitrandjes en deuren die niet goed in het slot gaan) zouden iets beter kunnen. Het comfort en mooie uitzicht maakt dit goed. Bedden liggen prima.
Er is een zwembad, sauna's, bubbelbad etc. Het water van het zwembad was wel wat fris, die was 19 graden, maar misschien wel lekker met het warme weer.
Ten slotte het ontbijt. Deze was zeer uitgebreid met veel lokale producten. Erg lekker. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras.
Wij willen zeker weer eens terug komen naar dit hotel in deze mooie omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2023
Romain Dormal, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Beste B7012RGjenniferk,

Dank u voor uw waardevolle feedback. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw ontspannen verblijf en de mooie kamer met een prachtig uitzicht. We nemen uw opmerkingen over de hygiëne en het algemeen onderhoud ter harte en zullen stappen ondernemen om deze te verbeteren. Het doet ons goed dat u het comfort, de bedden en het uitgebreide ontbijt heeft gewaardeerd. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 8 augustus 2023

Super vriendelijk ontvangst.
Samen met ons personeel genoten van een zeer verzorgd verblijf met zeer lekkere hapjes bij het aperitief en een lekker diner met een leuk verrassings dessert voor de jarige. Super tevreden over de geweldige bediening zowel in de bar als het restaurant door Giovani. Onze gasten waren aangenaam verrast door de mooie design kamers en het toffe wellness gedeelte. Wij maar ook ons personeel hebben genoten een fantastisch weekend .
Dankjewel team Silva hotel 👍👍

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Jomi65,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback! We zijn verheugd dat u en uw personeel een topweekend hebben gehad en genoten hebben van de gastvrijheid, heerlijke maaltijden, mooie kamers en het wellnessgedeelte. Uw complimenten voor Giovani en ons team worden zeer gewaardeerd. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Beoordeeld op 25 december 2022

Verouderd hotel waarin maar één lift beschikbaar is( ook gelezen bij ander review).
Verwarming maakt een kloppend geluid. Eerste dag goed(gewoon) gegeten in het restaurant , de volgende dag het kerstmenu genomen; het eerste voorgerecht was lekker maar de volgende gerechten waren niet zo bijzonder. Risotto was nog hard, soep was dan weer lekker maar zeer weinig. Hoofdgerecht was ik ook niet weg van. Ik ben qua gastronomie wel wat lekkers gewoon omdat ik zelf een aardig potje kan koken dus begrijp dat sommige zeggen dat het lekker was. Wel zeer vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: december 2022
Romain Dormal, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2023

Dear steve2034,
We're sorry to hear that you didn't enjoyed the Christmas menu. Our cooks put all their love into their dishes.
We hope welcome you back again to live a great moment with us in the restaurant.

Beoordeeld op 10 juli 2022

Plus punt Heerlijke bedden en prima ontbijt.
Min punt dat er maar 1 lift in gebruik is voor het hele hotel dat is echt te weinig voor zo,n groot hotel.
Wij hebben een meerprijs betaald voor een kamer met meer zicht maar de meer is er niet. Helemaal opgedroogd . Dat er een mooi terras is maar dinner serveren ze niet dus als je echt in het hotel wilt eten reserveer op tijd maar dan voor binnen. Zelfs bij 27 graden……schoonmaak blijft ook echt achter samen met het onderhoudt. Voor ons een 6 voor dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2022
Romain Dormal, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Dear Karima,
Thank you for choosing Silva Hotel for your stay in Spa. We are really sorry to hear that the Hotel didn't meet your expectations.
We do our best to inform our guests that the Lake of Warfaaz is currently dry, and regret if this information was not correctly communicated at the time of your booking.
Yours sincerely.

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Helemaal top hier! Warm ontvangst, kinderen welkom, ook in het zwembad en hier is het schoon! In het Restaurant ook heerlijk gegeten.
Het radison hotel hebben we om geboekt naar dit hotel. Wat een verademing.
Kortom, hier zeker naar toe gaan is ons advies.

Datum van verblijf: oktober 2021
Dormal Romain, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Dank u voor uw aanmoediging.
We zijn erg trots dat we onze missie hebben kunnen volbrengen.
Hartelijk dank en tot ziens