Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Als je de parking komt opgereden, hoop je stilletjes dat je voor het verkeerde hotel staat.
Het gebouw lijkt namelijk op een appartementsblok uit de Sovjet-Unie.
Dan maar hopen dat de luxe die ze op de website beloven binnen te vinden is. Niet dus...

In onze kamer wanen we ons op de setting van een slechte pornofilm uit de jaren '70. We liggen aan de straatkant en het raam isoleert het geluid van de voorbijrazende auto's slecht. De afwerking van de kamer laat aan te wensen over: slordig schilderwerk, bijna overal tapijt (vreselijk als je last hebt van allergieën!) en lichtschakelaars op hoogte van kabouters.

De bar kan niet anders dan ingericht zijn door een 50-jarige vrijgezel die nog bij zijn mama woont. Het is er barkoud. Je zit nog warmer buiten op een bewolkte dag.

We boekten dit hotel omdat er een wellness aanwezig was.
Wat een teleurstelling. Blijkbaar verstaan ze hier onder wellness: één sauna, één stoombad, één jacuzzi en een zwembad ter grootte van een postzegel.
Op de deur van het stoombad hing bovendien een bordje 'out of service'. Misschien was dit vanwege corona. Maar dan mocht dit wel op voorhand gecommuniceerd worden bij de boeking. Dit voelt wat aan als false advertising.
Rond de jacuzzi ruikt het naar 't putje. Je kan je ogen sluiten en denken dat je in een warme, pruttelende beerput zit, als dat je ding is.

Wat voor ons een lichtpuntje was, was het vriendelijk personeel.
Ook het ontbijt was lekker, verzorgd en gevarieerd.

Al bij al veel te duur voor hetgeen je krijgt.
Dit is geen viersterrenhotel, niet in België. Niet voor mij alvast.

Datum van verblijf: september 2020
Dormal Romain, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

Beste internetgebruikers,

Om u veilig te verwelkomen nodig ik u uit om de exacte maatregelen te raadplegen die we via onze officiële website implementeren.

Toegang tot het zwembad en het wellnesscentrum dient vooraf te worden gereserveerd.

Idem voor uw maaltijden niet inbegrepen, reservering vereist.

De hamam is momenteel niet in gebruik, voor uw eigen veiligheid (ook een COVID-meting).

We hebben 6 verschillende kamercategorieën: Van standaard tot luxe. We hebben zelfs 3 SUITES.

Ons renovatiebeleid is zeer actief en regelmatig.

Raadpleeg onze receptie in geval van nood...

Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie

Na een klein probleem hebben wij gesproken met de heer Kleingeld (directie). Onze problemen konden direct besproken worden en hadden een aangenaam gesprek. Bedankt hiervoor! Uitgebreid ontbijt, verzorgd.... Tip: boek een kamer aan de kant van het meer.

Datum van verblijf: juli 2020
Romain Dormal, Service clients/Réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Het plezier is van ons, we zijn hier allemaal, tot uw dienst.

Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

We werden vriendelijk ontvangen. Kamer was in orde. Extra handdoek voor zwembad. Kamer met ontbijt en 1x diner. Bediening in restaurant trok op niks. Enorm lange wachttijd. 1,5 uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Bijna 3u gezeten voor een simpel 3-gangenmenu. Eten was wel lekker maar niet echt warm.

Datum van verblijf: februari 2020
DormalRomain, Responsable réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Uw teleurstelling is een echte mislukking voor ons, omdat deze zelfde plaats met een zeer groot aantal gunstige adviezen en aanbevelingen wordt gevuld.

Wat je in het restaurant hebt ervaren is niet de gebruikelijke service die we bieden. Het ontbijtbuffet is een van onze sterke punten.

Het eten dat tijdens de lunch en het diner wordt geserveerd is van uitstekende kwaliteit en we krijgen elke dag zeer positieve feedback.

Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Jaarwisseling doorgebracht in dit hotel. Was fantastisch. Goed georganiseerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wellness mogelijkheden heel goed. Kamer met uitzicht fantastisch. Eten goed verzorgd. Zeer attente bediening in het restaurant.

Datum van verblijf: december 2019
DormalRomain, Responsable réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Dank u voor uw complimenten.

Dit is een motivatie voor ons.

We hopen u ook in 2020 te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

- zeer vriendelijk onthaald aan de receptie
- kamer is niet wat ik verwacht van een 4-sterrenhotel; zeer klein, verouderd, raam dat stuk was, toiletartikelen niet volledig bijgevuld (er stond een potje Body lotion dat zo goed als leeg was)
- €190 betaald voor 1 nacht met ontbijt en 3u toegang tot de Thermes de Spa, prijs-kwaliteit eerder een duur verblijf
- eten in de lounge bar duur voor wat je krijgt; €17 voor simpele kipnuggets met frietjes?!
- ontbijt was in orde
- wellness is verouderd, jacuzzi buiten zeer koud waardoor je er niet in kon blijven zitten
- personeel overal zeer vriendelijk!!

Tot onze spijt raden we dit hotel niet aan aan onze vrienden of kennissen.

Datum van verblijf: december 2019
DormalRomain, Responsable réception van Silva Hotel Spa - Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Beste Heidi,

We zijn erg teleurgesteld dat we niet in staat waren om u te overtuigen.

We werken elke dag aan onze producten en diensten.
Elke dag krijgen we een groot compliment omdat we dit allemaal bereiken met onze eigen financiële middelen.

Wij wijzen u erop dat wij een zeer dynamisch renovatiebeleid voeren en dat elke kamer regelmatig wordt gerenoveerd. Hetzelfde geldt voor onze gemeenschappelijke plaatsen.

Onze pool heeft een grote kostenonderbreking nodig en een globaal vernieuwingsproject is aan de gang. Wij hopen dat de werkzaamheden in de komende maanden zullen worden afgerond.