EU Traveler
Leeuwarden, Nederland

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

4,0 van 5 bollen8 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekende kamer, goede badkamer met een apart toilet. Ook is er een kluis en een koelkastje op de kamer om drankjes te koelen.
Ontbijt is uitstekend, flink uitgebreid en met veel gezonde keuzes. Ook hele goed koffie voor Belgische begrippen.
Hotel ligt bovenin het dal waarin Spa ligt waardoor je met de auto naar het centrum moet rijden (is lopend niet aan te raden).
Kortom helemaal prima!
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 apr 2024
Beste gast,
We danken u voor uw positieve feedback.

Het is voor ons een genoegen om te horen dat u de prijs-kwaliteitverhouding van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa als uitstekend beschouwt en dat onze kamers aan uw verwachtingen voldeden. We zijn ook blij dat u de badkamer en de toegevoegde veiligheid van een kluisje op prijs stelde, evenals de beschikbaarheid van een koelkastje in uw kamer.

We begrijpen dat de locatie bovenaan het dal wellicht niet ideaal is voor gasten die te voet naar het centrum willen, maar we hopen dat de rustige, groene omgeving dit compenseert en een aangenaam verblijf bevordert. Voor toekomstige bezoeken willen we u er graag op wijzen dat er een busverbinding is vanaf het treinstation van Spa-Geronstère, die u afzet nabij het hotel, mocht u geen gebruik willen maken van een auto.

Het doet ons plezier te vernemen dat u ons ontbijt uitgebreid en gezond vond, met een keur aan keuzes die aan uw wensen voldoen, en dat de kwaliteit van onze koffie bijzonder naar wens was. We streven ernaar om onze gasten een voortreffelijke eetervaring te bieden.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA
113.4 km van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa
Restaurant
Meer hotels in Spa bekijken
Beoordeeld op 24 oktober 2023

Het is een hele mooie hotel met een goede grote gratis parkeerplaats en het mooie groen eromheen vond ik geweldig. Het gaf vanaf je al naar binnen ging echt Zen. Ik voelde gelijk de geestelijke rust! Ik voelde me echt heerlijk daarbinnen en in die omgeving!

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2023

Beste gast,
Bedankt voor deze lovende aanbeveling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de rustgevende omgeving en de groene natuur rondom ons hotel. Het is fijn om te weten dat u zich meteen op uw gemak voelde en de Zen-sfeer heeft ervaren.

Wat betreft de netheid, we streven ernaar om onze gasten een schone en comfortabele omgeving te bieden. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en ons best doen om onze diensten te verbeteren.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 23 augustus 2023

Niet zo een aanrader voor iedereen.
Ontbijt is zeer slecht in verhouding met een 4* verblijf. Aangegeven zwembad is niet kosteloos en niet ten alle tijden bereikbaar voor kinderen.
Familie kamer heeft geen comfortable slaap mogelijkheden.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Beste Kiano,
Bedankt voor uw beoordeling.

We waarderen uw opmerkingen over de locatie en de kamers van ons hotel. Onze kamers zijn ontworpen om comfort en gemak te bieden, en we zijn blij dat u dit heeft ervaren. We betreuren het echter dat u niet tevreden was met het ontbijt en de toegang tot het zwembad. Ons uitgebreid ontbijtbuffet is bedoeld om aan verschillende smaken en voorkeuren te voldoen, en we nemen uw opmerkingen ter harte om verbeteringen aan te brengen. Wat betreft het zwembad, we willen verduidelijken dat er inderdaad beperkte toegangstijden zijn voor kinderen om de rust en ontspanning van onze andere gasten te waarborgen. We bieden echter wel gratis toegang tot het zwembad voor kinderen buiten de behandelingstijden. Wat betreft de familiekamer, we hebben verschillende kamertypes en indelingen beschikbaar om aan de behoeften van onze gasten te voldoen. We raden u aan om contact op te nemen met onze receptie voor toekomstige reserveringen, zodat we u kunnen helpen bij het kiezen van de meest geschikte kamer voor uw gezin.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 augustus 2023

Teleurgesteld. Het hotel is slecht onderhouden. Als je door het hotel loopt zie je al dat er veel verf is afgebladderd en het tapijt is erg smerig. Ook de kamers zijn verre van schoon: schimmel, kit los, stof, vliegen, vlekken op het bed, verrot hout. We hebben dit aangegeven bij de receptie en kregen een nieuwe kamer. Ook deze kamer was niet schoon. Insecten, stof, schimmel, kalk. Heel jammer!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw behulpzame feedback.

We zijn blij te horen dat u onze locatie in de buurt van het bos en de vele wandelmogelijkheden heeft gewaardeerd. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden was met de netheid en het onderhoud van het hotel. We willen u verzekeren dat we de kwesties die u heeft genoemd serieus nemen en zullen werken aan verbeteringen. Uw opmerkingen over de kamers zijn doorgegeven aan ons huishoudteam om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden aangepakt. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.

We hopen u in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen om u een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 13 augustus 2023

Kamer niet 100% proper, spinnewebben met dode vliegen/wespen in de hoeken achter de gordijnen. Geen arirco, was drukkend warm op de kamer. 17 euro extra voor zwembad, 1 sauna, 1 hammam is veel, vooral voor tiener van 14 jaar die louter buiten de uren van de welness er gebruik van mag maken (voor 10u en na 18u).
check-in duurt even, wel heel vriendelijke medewerkers aan de receptie. Ontbijt dik in orde; lekker en voldoende keuze.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Dag Carla,
Bedankt voor je feedback.

We zijn blij te horen dat u onze vriendelijke medewerkers aan de receptie en het uitgebreide ontbijt heeft gewaardeerd.

We betreuren het echter dat u enkele minpunten heeft ervaren tijdens uw verblijf. Onze excuses voor de ongemakken met betrekking tot de netheid van uw kamer. We zullen dit zeker bespreken met ons schoonmaakteam om verbeteringen aan te brengen. Wat betreft de airconditioning, willen we u erop wijzen dat onze kamers individueel regelbare airconditioning hebben, en we hebben ook extra ventilatoren beschikbaar op verzoek. Voor de toegang tot het zwembad, de sauna en de hammam, bieden we inderdaad een toegangsprijs van €17 per persoon, maar kinderen onder de 16 jaar hebben gratis toegang buiten de behandelingstijden. We begrijpen dat dit misschien niet ideaal is voor uw situatie en zullen uw feedback meenemen bij het herzien van onze faciliteiten en diensten.

Vriendelijke groeten en graag tot nog eens voor een betere ervaring,

Beoordeeld op 20 juli 2023

Vriendelijk personeel bij de receptie, kwamen 19u aan konden alleen nog wat snacks krijgen,in kamers schoon, ontbijt erg duur. Alles wel redelijk goed afgebeuld Cappuccino te lauw, niet te drinken.erg jammer.

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2023

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.

We zijn blij om te lezen dat jullie tevreden waren met de vriendelijkheid van ons receptiepersoneel en de netheid van de kamers.

We betreuren het echter dat jullie het ontbijt als duur hebben ervaren en dat de cappuccino niet aan jullie verwachtingen voldeed. Voor deze ontbijtprijs proberen we een hoogstaand en uitgebreid aanbod te serveren van warme en koude gerechten. We hopen dat jullie toch hebben kunnen genieten van een goede nachtrust en dat jullie verblijf bij ons verder helemaal naar wens was.

Hartelijke groeten,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA