3 personen bekijken dit hotel
Vio.comUS$ 128
EtripUS$ 128
StayForLong
Beoordeeld op 18 augustus 2022

Ontvangst duurde al erg lang, maar ja dat kan gebeuren door de drukte. Kamer netjes , niet erg schoon. Airco functioneerde niet naar behoren, is ook niets aan gebeurd. Ontbijt is gewoon een grote ergernis. Wachten tot er plek is in de eetzaal en dan nog wachten tot de tafel ontruimt wordt en weer opnieuw gedekt word. Nou eindelijk eten halen, brood op , eieren op. Enzovoort enzovoort. Kopje koffie halen, geen kopjes. Zijn uiteindelijk maar een nacht eerder weggegaan.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt om de tijd te nemen voor uw beoordeling.

We vinden het jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf bij ons. Uw opmerking over de airco staat genoteerd en we zullen dit nakijken. Wat het ontbijt betreft, hebben we de laatste tijd te kampen met enkele organisatorische problemen. We hebben nieuw personeel aangeworven, deze werknemers zijn momenteel nog in opleiding. Daardoor kan het wat langer duren voordat het ontbijt aangevuld wordt, onze excuses voor het ongemak. Verder hebben we voldoende zitplaatsen in de ontbijtruimte, alleen kan het wat druk zijn als er veel gasten per toeval tegelijk binnenkomen. We zullen regelingen treffen als dit nog vaker zou gebeuren. Hopelijk was alles verder toch naar wens!

Hartelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 16 augustus 2022 via mobiele applicatie

Her hotel is prachtig gelegen net buiten het leuke Ardense stadje Spa in een bosrijke omgeving. Makkelijke te bereiken met de auto die gratis kan overnachten op de parkeerplaats naast het hotel. Na een vriendelijke check-in waarbij zelfs Nederlands werd gesproken kwamen terecht in een zeer ruime en net onderhouden kamer. Onze kamer had een separaat toilet en een inloopdouche met een regendouche.
Waarom dan toch geen positieve review? Bij het ontbijt was er een grote teleurstelling die het heel verblijf negatief beïnvloedde. Zoals gebruikelijk tegenwoordig was er binnen het hele hotel een no-smoking policy, hiervoor moet je zelfs bij check-in voor tekenen. Als niet-rokers viel het daarom ook direct op dat iemand binnen in de ontbijtzaal pontificaal zat te roken (balen) met een eSigaret, deze onfrisse en onnatuurlijke geur tijdens het ontbijt is vanzelfsprekend zeer onprettig. Toen we één medewerker hierop attendeerde bleek deze weinig daadkrachtig te handelen, toen er vervolgens een andere medewerker bij werd gehaald heeft deze eens rondgekeken en geconstateerd dat er niemand aan het roken was, dit terwijl de rookgeur wel degelijk aanwezig was. Vervolgens moesten wij deze medewerker wie de no-smoking policy overtrad, terwijl je hier niet echt een Sherlock Holmes voor hoefde te zijn. Deze medewerker sprak vervolgens de vapende en dampende schoorsteen gast aansprak ontkende deze dat ze aan het roken was en alleen de eSigaret in de mond had. Toen vervolgens de medewerker wegliep en deze gast toch doorging met roken besloten wij om het ontbijt voor gezien te houden.
Als je wilt roken is dat je eigen keuze en natuurlijk prima maar doe dit dan buiten zodat andere gasten geen overlast ervaren en kunnen genieten van een rookvrij ontbijt. Van een hotel met deze kwaliteitsuitstraling hadden we dan ook een kordatere aanpak verwacht in deden, helaas is deze laatste negatieve indruk bij ons blijven hangen.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Wat fijn om te lezen dat de kamer en badkamer bij jullie in de smaak viel. Echter vinden we het enorm jammer om over jullie negatieve ervaring tijdens het ontbijt te lezen, onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben jullie toen ook gecompenseerd door het ontbijt gratis aan te bieden, we hopen dat deze oplossing naar tevredenheid was. Verder zijn we verheugd dat de ligging van het hotel en de groene omgeving naar wens waren.

We ontvangen jullie in de toekomst graag nogmaals.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 augustus 2022

- Geen laadpalen. Je moet bij een ander hotel gaan aankloppen om te kunnen laden. Hierdoor verlies je veel tijd, en is zeer raar.
- Wellness: dag van aankomst mag maar vanaf de late namiddag. Dag van vertrek mag maar tot 12u.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze recensie.

Het spijt ons dat we zelf (nog) niet over laadpalen beschikken. We sturen echter al onze gasten die er nood aan hebben naar het andere hotel, het personeel daar heeft daar geen problemen mee. Jammer ook dat u ook een minpuntje heeft over de wellness. Onze excuses daarvoor. Hopelijk was verder alles naar wens tijdens uw verblijf.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Zeer Aangenaam verblijf. Hotel ligt in een rustige omgeving en hygiëne in orde. Vriendelijk personeel. Spa zelf is ook prachtig, en ligt op 2,5 kilometer. We hebben daar ook een trailrun gedaan van Extratrail. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2022

Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor uw review.

Het verheugt ons dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gunstige ligging.
Fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van onze medewerkers heeft gewaardeerd.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juni 2022

Voor mensen die van de trein komen vinden we dat er een shuttle dienst moet zijn .wij hebben alles te voet moeten doen vanaf het station.onze GPS op de telefoon stuurde ons door het bos met onze valies.

Datum van verblijf: juni 2022
Customer Support, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.

Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wat jammer dat u te voet door het bos moest met uw bagage.
We geven u graag mee dat u vanaf het station met het openbaar vervoer in slechts 3 minuten aan het hotel staat. Met de bus hoeft u gewoon af te stappen aan de "Spa Balmoral" halte, net naast het hotel. Aarzel een volgende keer zeker niet om ons te bellen zodat wij u daarover kunnen informeren.

Met vriendelijke groet en heel graag tot een volgende keer,