Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 129
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 129
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 117
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 09/10/22
Hotels.comUS$ 129
Expedia.comUS$ 129
ZenHotels.comUS$ 181
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.114)
Beoordelingen filteren
2.115 resultaten
Waardering van reizigers
712
895
322
129
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
712
895
322
129
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 2.115 beoordelingen
Beoordeeld op 29 april 2022 via mobiele applicatie

Inhoudelijk misschien een goed hotel, maar een annulatie (om ernstige redenen)zie je geld nooit meer....170 euro makkelijk verdiend....en als je daags nadien belt, kunnen ze toevallig geen Nederlands meer...zeker opletten daar!!!!

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank pascalb850
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Customer Support, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het betreurt ons dat ons annuleringsbeleid niet aan uw verwachtingen voldoet. Een verblijf kan geannuleerd worden tot 16u op de dag van aankomst. Als u hier nog verdere vragen over heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA
+32 87 792141 - info.spa@radissonblu.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2022

Het is een mooi hotel. De kamers waren ruim en schoon.
Vriendelijk personeel ze werden nog ingewerkt.
Het heeft een uitgebreid ontbijtbuffet.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Even opletten bij uitchecken ivm betaling rekening via een andere aanbieder.

Datum van verblijf: april 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Trip161808
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Customer Support, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn dat u tevreden was over de ruime kamers en dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.
Het verheugt ons dat de prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was over ons team.

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA
+32 87 792141 - info.spa@radissonblu.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2022

We hadden dit hotel gekozen vanwege het binnenzwembad en het restaurant. Het binnenbad was enkel voor volwassenen gedurende de dag en het restaurant kregen we 2 dagen voor aankomst een mail dat het gesloten was. Was al 3 maanden dicht omdat ze geen personeel hadden. Aan de bar had je na 1830 wel wat mogelijkheden om iets te eten maar het was een chaos. Totaal geen leiding en een warboel. De lokale pizzaria´s konden af en aan rijden om de honger te stillen van de klanten. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het ontbijt was prima in orde en de meeste mensen waren vriendelijk maar dit alles verdween in het niets door het totale gebrek aan management.

Kamertip: Bespaar u deze ervaring.
Datum van verblijf: januari 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hnkvanmontfort
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 januari 2022

charmant hotel - gebrekkige tot slechte keuken+service (zoek een goede kok + gerant) - ontbijt werd dan wel als goed ervaren (opm zorg dat voorraad op peil is - oa choco was op) - te lange rij om koffie te halen (slecht 1 aparaat in werking op 2de dag van verblijf) - ps er stond aan 't koffieapparaat een tafeltje inde weg (geen enkele gast wenste daar plaats te nemen en dit soorde ook de flow/doorgang van/naar het buffet

Datum van verblijf: december 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank anmonteyne
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Dag An,

Bedankt om de tijd te nemen om deze review neer te schrijven. We vinden het jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad in ons hotel. We willen je bedanken voor je constructieve feedback en zullen dit zo snel mogelijk verder opnemen met ons team.

We hopen op een nieuwe kans om je verwachtingen alsnog te kunnen inlossen. Hopelijk tot dan.

Groeten,
Team Radisson Blu Balmoral, Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2021

kleine kamer ergens achteraf gelegen ontbijt kon ook beter . kortingen in de bar moet je aan de balie afrekenen restaurant was gesloten hoewel er veel klanten waren en men vroeg om een waarborg te betalen . Heb ik nog nooit moeten doen.

Kamertip: zeker geen standaardkamer boeken
Datum van verblijf: oktober 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ronnyh778
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Dag Ronny,

Bedankt voor je recensie over je verblijf in ons hotel. We vinden het jammer om te lezen dat niet alles naar wens is verlopen. We willen ons excuseren voor de sluiting van ons restaurant. We nemen je constructieve opmerkingen omtrent de kamer, het ontbijt en de borgstelling mee en zullen dit nader bekijken met ons team.

Nogmaals bedankt voor de feedback!

Groeten,
Team Radisson Blu Balmoral, Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken