3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 129
Expedia.comUS$ 129
ZenHotels.comUS$ 181
Beoordeeld op 29 april 2022 via mobiele applicatie

Inhoudelijk misschien een goed hotel, maar een annulatie (om ernstige redenen)zie je geld nooit meer....170 euro makkelijk verdiend....en als je daags nadien belt, kunnen ze toevallig geen Nederlands meer...zeker opletten daar!!!!

Datum van verblijf: april 2022
Customer Support, Owner van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het betreurt ons dat ons annuleringsbeleid niet aan uw verwachtingen voldoet. Een verblijf kan geannuleerd worden tot 16u op de dag van aankomst. Als u hier nog verdere vragen over heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA
+32 87 792141 - info.spa@radissonblu.com

Beoordeeld op 28 april 2022

Het is een mooi hotel. De kamers waren ruim en schoon.
Vriendelijk personeel ze werden nog ingewerkt.
Het heeft een uitgebreid ontbijtbuffet.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Even opletten bij uitchecken ivm betaling rekening via een andere aanbieder.

Datum van verblijf: april 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn dat u tevreden was over de ruime kamers en dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.
Het verheugt ons dat de prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden was over ons team.

Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

Team Radisson Blu Balmoral, SPA
+32 87 792141 - info.spa@radissonblu.com

Beoordeeld op 10 januari 2022

We hadden dit hotel gekozen vanwege het binnenzwembad en het restaurant. Het binnenbad was enkel voor volwassenen gedurende de dag en het restaurant kregen we 2 dagen voor aankomst een mail dat het gesloten was. Was al 3 maanden dicht omdat ze geen personeel hadden. Aan de bar had je na 1830 wel wat mogelijkheden om iets te eten maar het was een chaos. Totaal geen leiding en een warboel. De lokale pizzaria´s konden af en aan rijden om de honger te stillen van de klanten. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het ontbijt was prima in orde en de meeste mensen waren vriendelijk maar dit alles verdween in het niets door het totale gebrek aan management.

Kamertip: Bespaar u deze ervaring.
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 4 januari 2022

charmant hotel - gebrekkige tot slechte keuken+service (zoek een goede kok + gerant) - ontbijt werd dan wel als goed ervaren (opm zorg dat voorraad op peil is - oa choco was op) - te lange rij om koffie te halen (slecht 1 aparaat in werking op 2de dag van verblijf) - ps er stond aan 't koffieapparaat een tafeltje inde weg (geen enkele gast wenste daar plaats te nemen en dit soorde ook de flow/doorgang van/naar het buffet

Datum van verblijf: december 2021
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Dag An,

Bedankt om de tijd te nemen om deze review neer te schrijven. We vinden het jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad in ons hotel. We willen je bedanken voor je constructieve feedback en zullen dit zo snel mogelijk verder opnemen met ons team.

We hopen op een nieuwe kans om je verwachtingen alsnog te kunnen inlossen. Hopelijk tot dan.

Groeten,
Team Radisson Blu Balmoral, Spa

Beoordeeld op 31 oktober 2021

kleine kamer ergens achteraf gelegen ontbijt kon ook beter . kortingen in de bar moet je aan de balie afrekenen restaurant was gesloten hoewel er veel klanten waren en men vroeg om een waarborg te betalen . Heb ik nog nooit moeten doen.

Kamertip: zeker geen standaardkamer boeken
Datum van verblijf: oktober 2021
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Dag Ronny,

Bedankt voor je recensie over je verblijf in ons hotel. We vinden het jammer om te lezen dat niet alles naar wens is verlopen. We willen ons excuseren voor de sluiting van ons restaurant. We nemen je constructieve opmerkingen omtrent de kamer, het ontbijt en de borgstelling mee en zullen dit nader bekijken met ons team.

Nogmaals bedankt voor de feedback!

Groeten,
Team Radisson Blu Balmoral, Spa