Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Beoordeeld op 31 januari 2021

Geweldige twee dagen gehad in Spa, in dit hotel! Aardige medewerkers, goede uitstraling, perfecte locatie, heel schoon en fijne kamers. Het ontbijt was ook erg goed en uitgebreid. We hebben ook nog heerlijk genoten van het zwembad!
Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: januari 2021
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2021

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback en dat u de tijd hebt genomen over uw ervaring te schrijven. We zijn verheugd om te lezen dat u genoten hebt van het ontbijt en het zwembad. We geven je complimentjes over ons team zeker door. Altijd fijn om te horen! We kijken uit naar uw volgende verblijf.

Graag tot dan.

Groeten,
Team Radisson Blu Balmoral, Spa

Beoordeeld op 7 januari 2021 via mobiele applicatie

Bij aankomst (iets na check-in tijd)Was onze kamer nog niet gereed. De dame aan het onthaal vond dat heel normaal dat je nog 45 minuten moet wachten in de lobby, want de bar ofzo Is niet open.
Sta je daar dan met twee kinderen.
Bij aankomst moet je ook direct een lijst overlopen voor het ontbijt wat veel tijd in beslag neemt zodat er op het uur van inchecken veel volk in de lobby staat.
Volgens huidige covid maatregelen vindik dit niet correct. Het personeel aan de balie spreekt geen woord Nederlands terwijl 80% van de cliënten Nederlandstalig Is, proficiat aan het management. Het ontbijt moet je blijkbaar elke dag opnieuw invullen want anders heb je op dag twee gewoon het basis ontbijt (geen drama, maar het zegt wel veel over de service).
Voor het avondeten Is er een overpriced menu en een aantal ook te dure kindergerechten en daar stopt het dan ook.
Als je twee dagen blijft : pech.
De kamer die we hadden Was afstands.
Slecht uitgevoerde herstellingen aan het plafond in de badkamer,veel beschadiging aan het pleisterwerk, slecht geplaatste laminaat....
Er staat een frigo in de kamer die gewoon smerig Was van binnen, heb deze danmaar zelf uitgekuist.
Bed voor volwassenen Is te hard en je hoort veren verspringen tijdens je slaap.
De enige meerwaarde in de kamer kon een ingebouwde mini-keuken geweest zijn,maar die hebben ze angstvallig afgesloten met een slot en ketting.
Als alles zo afstands en onhygiënisch Is stel ik mij toch veel vragen bij de rest van de infrastructuur zoals het zwembad...
Dit Was dus a once in a lifetime experience, goed voor één keer en dan nooit meer.
prijs/kwaliteit is gewoon niet ok.
Ik ga afsluiten met een positieve noot,
Het personeel dat het eten bediend op de kamers Was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2020
Radisson Blu Balmoral Spa, Marketing van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2021

Dag Pieter,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We verontschuldigen ons voor het feit dat u niet tevreden was over uw verblijf. Het spijt ons zeer dat de hygiëne van uw kamer niet voldeed aan onze gebruikelijke normen en ik verontschuldig mij voor de negatieve indruk die we u hebben gegeven. We zullen uw opmerkingen omtrent de ijskast dan ook gebruiken als trainingsmogelijkheid voor ons huishoudelijk personeel.

Ook uw opmerkingen omtrent de staat van de kamer en de pricing van de menu nemen we ter harte.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Vriendelijke groeten,
Team Radisson BLU Balmoral in Spa

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Ik boekte de superior kamer. Voor een 4-sterren hotel mag je dan toch wat verwachten.
De badkamer was mooi en schoon, perfect in orde!
De slaapkamer en apart toilet lieten echter ten wensen over. Op de muur naast het bed waren vieze vlekken te zien. Het plafond was niet netjes, net als de rest van de afwerking van de kamer. Alle plinten misten verf bv en de vloer had ook zijn beste tijd gehad. Het bed was hard en kraakte bij elke beweging. We hebben allebei heel slecht geslapen. De aparte wc was echter nog het ergste. De wc-borstel was stuk, hij viel bijna van de muur. Doordat hij los hing, was hij ook niet afgesloten. De wc stonk naar plas!
Ik had bij de reservatie ook gevraagd of het mogelijk was om iets te voorzien voor de verjaardag van mijn partner. Er lagen inderdaad chocoladepralines maar op mijn naam, terwijl allebei onze namen waren doorgegeven en het verschil tussen mannelijk en vrouwelijk toch duidelijk te merken is. Iets kleins maar dat maakt toch een verschil!
Het ergste vond ik dan dat er bij het ontbijt veel moeite gedaan wordt om aan de coronamaatregelen te voldoen. Maskers dragen, handen ontsmetten, buffet in 1 richting,... maar toch wordt er iemand zonder masker toegelaten en maakt niemand van het personeel er een opmerking over. Dit kan echt niet in deze tijd!
Jammer maar voor ons nooit nog een Radisson! Jammer van mijn zuurverdiende centjes die je in deze tijd dan nog wil spenderen in België...

Datum van verblijf: oktober 2020
Radisson Blu Balmoral Spa, General Manager van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Beste Carmen,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven.

Het spijt ons zeer dat de hygiëne van uw kamer niet voldeed aan onze gebruikelijke normen en ik verontschuldig mij voor de negatieve indruk die we u hebben gegeven. We zullen uw opmerkingen over de afwerkingsgraad van de kamer en de properheid van het toilet gebruiken als trainingsmogelijkheid voor ons huishoudelijke personeel.

Daarnaast vinden we het ook jammer om te horen dat u niet goed geslapen heeft omwille van het bed dat kraakte. We weten dat een goede nachtrust bijzonder belangrijk is. We waarderen uw opmerkingen omdat we continu op zoek zijn naar manieren om de slaapervaring van onze gasten te verbeteren.

We hebben uw opmerkingen en problemen met ons ontbijtteam besproken zodat de situatie kan worden aangepakt om ervoor te zorgen dat een uitstekende service en presentatie wordt geleverd.

We hopen dat u ons een nieuwe kans zult geven als u nog een keer in de buurt bent.

Vriendelijke groeten,

Team Radisson Blu Balmoral Spa

Beoordeeld op 6 oktober 2020

Kamers waren super proper, badkamer modern en voorzien van bad en douche. Hebben gegeten in het restaurant: dik in orde en heel lekker. Perfect gelegen op 5 minuutjes van het centrum van Spa en andere activiteiten.
Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 september 2020

zwak
vele gasten worden niet in hun moedertaal (Nederlands) bediend, zelfs een minimale kennis vh Nederlands ontbreekt, daar waar 40% vd bezoekers Nederlandstalig zijn. Dit is vooral storend aan de receptie want de info ivm het hotel wordt niet goed begrepen

Datum van verblijf: september 2020