2 personen bekijken dit hotel
269 US$
Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
269 US$
Hotels.com269 US$
Priceline239 US$
Hurb277 US$
Beoordeeld op 20 september 2020

Aan onthaal geen Nederlands, alleen Frans en Engels wat voor ons bij het uitchecken moeilijk lag.
Ontbijtbuffet NIET volgens coronaregels. Iedereen kon bij het eten.
Behulpzaam en vriendelijk personeel

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Wij bleven hier twee nachten. Over de kamer waren we heel positief: zeer mooi en netjes, comfortabele bedden, badkamer dik ik orde. De locatie van het hotel is ook erg rustig en aangenaam. Een klein maar leuk zwembad en sauna waren aangenaam vertoeven. De bar was ok, leuk dat er ook een pooltafel is. De tuin is jammergenoeg niet echt goed onderhouden, onkruid groeit onder de ramen en deuren, en vlak aan het terras ook, niet wat je van een 4sterrenhotel verwacht.

We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten. Superlekker maar heel traag bediend, en de kaart was zo beperkt dat we een tweede avond ergens anders zijn gaan eten.

Twee zaken die voor ons echt niet ok waren:

1) de covidmaatregelen waren echt onvoldoende. De poetsvrouw liep zonder mondmasker rond, her en der ook gasten met een masker onder de neus die niet werden aangesproken.
Tijdens het ontbijt was het desastreus, zo veel volk aan het buffet bij elkaar, dezelfde grijpers vastnemen etc. Er werd helemaal niet gespreid qua volk, tafels en buffet onvoldoende ontsmet, koffiemachine was zefbediening zonder ontsmetting etc.
De minibar op de kamer was leeg, en dat konden we best begrijpen, maar dat er geen lijst voor roomservice in de plaats ligt, is op zijn minst vreemd. Wanneer we belden om deze kaart te kunnen krijgen, was de reactie dat we die beneden konden komen ophalen... niet wat je verwacht als je in pyjama zit en nog graag wat water wil drinken!

2) het ontbijt was veruit ondermaats, zelfs geen 3 sterren waard! Het eten was kwalitatief helemaal niet in orde, vol met diepvriesproducten (de “verse” ananas was zelfs nog wat bevroren), broodjes en croissant smaakten chemisch/muf/wak, hesp had harde randen van te lang uit te liggen, pannenkoeken waren koud, ... Bovendien was de bediening een ramp. Een paar meiden die stonden bij te kletsen in het midden van de doorgang, tafels die niet opgeruimd werden (we hebben uiteindelijk zelf een tafel opgeruimd - niet ok in coronatijden!!), in volle drukte een van de koffiemachines die moest gespoeld worden maar niemand die wat deed, en geen vriendelijk woord whatsoever.
We hebben dit ook aangekaart maar de reactie was heel laconiek dat dat op 1 dag niet kon opgelost worden...

Jammer dus want wat ons betreft hebben ze de locatie om dit verblijf helemaal uniek te maken, maar de klant op de eerste plaats zetten lijkt niet aan hen besteed...

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee dagen in dit hotel. Wij hadden de suite geboekt. Op het eerste zicht zag alles er oké uit, maar de zetel hing nog vol blonde haren van de vorige gast.. bed was goed maar slaapkamer zeer warm aangezien het raam niet open kon, moest met een sleutel en die hadden we niet. Het grootste minpunt was het ontbijt, was zeer slecht geregeld totaal geen maatregelen rond de covid. Iedereen liep door elkaar, stond niemand aan de deur voor alles te sturen. Alles was gemeenschappelijk , grijpers voor beleg en dergelijke was gewoon voor iedereen. Brood dat nog moest worden afgesneden door de gasten zelf ( echt niet oké in deze tijden !) zeker op een half uur tijd 4 personen gezien zonder mondmasker aan het buffet, waarvan zelfs één persoon toen hij zijn glas wou vullen zijn masker gewoon tussen het buffet laat liggen tot zijn glas gevuld is !?!? En geen enkel personeelslid die er iets van zegt.. sorry mijn honger was snel over.

Goede punten mogen echter ook gezegd worden.
Het personeel achter de bar savonds was wel zeer vriendelijk en ook het personeel achter de receptie was zeer vriendelijk. Ook hebben wij eten besteld via roomservice doordat het restaurant volledig vol geboekt was. Dit was ook zeer lekker.

Ik ben zeker geen klager maar dit hotel zou ik persoonlijk niet opnieuw boeken.

Beoordeeld op 14 september 2020

De hele douche zat onder de schimmel. Op de muren, de randen van het douchescherm. Wc pot en deur zaten vol ontlastingresten en opgedroogde urine vlekken op de deur. Matras is echt oud, en de matras maakte zelfs geluid. Koffiekopje stonden er nog van de vorige gasten, ik kon dus geen koffie zetten.

Datum van verblijf: september 2020
Radisson Blu Balmoral Spa, General Manager van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Beste cbergh120315 ,

Het spijt ons zeer dat de hygiëne van uw kamer niet voldeed aan onze gebruikelijke normen en ik verontschuldig mij voor de negatieve indruk die we u hebben gegeven. We zullen uw opmerkingen gebruiken als trainingsmogelijkheid voor ons huishoudelijke personeel.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Naar mijn mening is dit hotel het niet waardig om een Radisson Blu 4sterren hotel te zijn. We reizen best veel en overnachten ook vaker in Radisson blu hotels maar moet zeggen dat deze echt tegen valt. Hotelkamers zijn verouderd, was wel schoon. Dan het personeel van het restaurant kan best iets vriendelijker kan zijn (vriendelijkheid doet geen pijn) uit eindelijk zijn wij de klant. En de klant is koning en dat gevoel kreeg ik hier toch echt niet. Maar misschien hebben alleen wij deze minder fijne ervaring met de bediening gehad. Ik kan alleen maar schrijven wat onze ervaring is geweest. Jammer een gemiste kans. Deze Radisson blu zullen wij in vervolg gewoon overslaan. Voor de prijs kwaliteit verhouding is dit gewoon te duur.

Datum van verblijf: september 2020
Radisson Blu Balmoral Spa, General Manager van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Beste geertd995,

We verontschuldigen ons voor de teleurstellende service die u van onze medewerkers hebt ontvangen. Ons team doet zijn best om ervoor te zorgen dat onze gasten zich op hun gemak voelen en onze beste service ontvangen. We waarderen het dat u deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht en zullen deze zeker opvolgen met de nodige zorg. Hopelijk geeft u ons de kans om uw verwachtingen alsnog te overtreffen.

Vriendelijke groet,