Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 139
PricelineUS$ 139
Hotels.comUS$ 138
TravelocityUS$ 138
Orbitz.comUS$ 138
eDreamsUS$ 139
Beoordeeld op 16 augustus 2021

De kamer was ruim met alle nodige faciliteiten. Prachtige badkamer, goed bed, tafeltje en stoel en zetel. Ook heel proper. Ook het ontbijt was ruim voldoende en heel lekker.
Het enige nadeel was dat er geen muggenramen waren. Je kon ook je raam niet laten openstaan omdat er heel wat lawaai van de straat was.
Een tweede stopcontact aan de nachttafeltjes was ook niet overbodig geweest.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 juli 2021

Een goed hotel, met een zeer gezellig restaurant waar het eten ook prima is, op een toplocatie in het centrum van Spa. Prijs van het hotel was zeer acceptabel. Enige puntjes van kritiek zijn dat het ontbijt wat uitgebreider had mogen zijn (bijvoorbeeld alleen gekookte eieren terwijl veel mensen - ik zelf overigens niet - behoefte hebben aan geklutst ei of omelet o.i.d.), en dat de meeste medewerkers geen Nederlands spraken. Wij spreken een beetje Frans en voor ons was het geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere Nederlanders lastig is. De gastheer bij het ontbijt sprak overigens perfect Nederlands en was zeer behulpzaam, bijvoorbeeld bij het regelen van de kaarten voor de thermen en het verwijzen naar de beste parkeerlocaties op loopafstand. Verder was het avondeten erg goed, maar gezien de prijs mocht dat ook worden verwacht. Kamer was ruim voldoende, met ook een voortreffelijke badkamer.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juni 2021

Een overnachting in Spa. Mooie kamers. Top badkamer. Twee minpuntjes : slapen met open raam kan niet omdat je dan de raamverduistering niet kan gebruiken en er veel straatlawaai is en de matras is veeeel te zacht.
Uitstekend ontbijt, netjes op de kamer gebracht.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 juni 2021

Een zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Ruime en propere kamers. Ontbijt op de kamer gekregen. Het Ontbijt was uitstekend. Meer dan voldoende. Jammer van corona tijd. We gaan zeker nog terug. Brigitte.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 16 mei 2021

Het hotel was op zijn eigen zeer goed , mooie kamers en zo . Top of the bill was het restaurant . Het eten was gastronomisch , erg lekker . Specialiteit heerlijke asperges op vele manieren .
Door corona mocht je enkel op een terras eten . De surplus van dit hotel was natuurlijk dat ze een mooie tent hadden voorzien die ook nog eens verwarmd was en gezellig .
De menu kaart was dan ook nog eens veelzijdig . Top .

Datum van verblijf: mei 2021