Leg de laagste prijs van deze websites vast
110 US$
Hotels.com110 US$
eDreams110 US$
Expedia.com110 US$
Travelocity110 US$
Orbitz.com110 US$
CheapTickets110 US$
Beoordeeld op 4 januari 2021

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, deftige 3-gangen maaltijd (incl. Bediening) en ontbijt genoten op de kamer. Ruime, verzorgde suite met mooie moderne badkamer. Leuk alternatief om in coronatijden toch eens te kunnen ontspannen en te dineren buitenshuis.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 16 november 2020

Hotel L’Auberge meldde in laatste instantie dat er een overboeking was en dat we terecht konden in hotel Le Villa des Fleurs op 50 meter afstand. Wat niet vermeld werd is dat de receptie van dit laatste hotel sluit tussen11 en 17 uur. Wij arriveerden om 15:30. Langs achternaging toch binnengeraakt en gelukkig konden we inchecken.
Zeer goed hotel van echt degelijke kwaliteit op alle vlakken. Aan te bevelen voor een rustig verblijf in Spa.
Toch enkele opmerkingen:
- fout op de rekening - echter te laat opgemerkt
- afspraken werden niet altijd goed begrepen -> kleine foutjes
Toch zéér goede indruk voor het overige.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging in bruisende deel van Spa. Overdekte parking beschikbaar om het hoekje, hetzij betalend ,(9 euro) per dag. Dit is het wel waard. Elders parkeren is gratis, mazr wel max 2 hr met parkeerkaart. Kamers zijn top. Wel miste ik een beetje een lobby,... of een ruimte waar je even buiten de kamer kunt verpozen of zitten. Er leek wel een bar, maar als alle tafels netjes en volledig gedekt zijn om reastaurantgangers te verwelkomen, nodigd dat niet uit om daar even te gaan zitten om enkel iets te drinken. Misschien is dit enkel tijdens Corona? Ook geen aparte toegang naar hotel zonder dat je door dit restaurant moet met je hele bagagepakket...
Ontbijt was basic, maar toch wel alles wat nodig was. Door corona nu geen buffet, maar bediening aan tafel.
Kamer was goed. Leek nagelnieuw. Koffie nespresso toestel aanwezig, met enkele cupjes erbij. Al bij al, is dit hotel een aanrader. Van hieruit kan je bij wandeling na enkele minuten via het park de bossen in. Dus ideaal voor wandelaars. De patron van Hotel spreekt vloeiend Nederlands. Is van origine een vlaming.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Ideaal voor een kort verblijf, propere kamer en mooie moderne badkamer. De kamer keek uit op een druk plein van Spa, maar dit bezorgde geen overlast. Vriendelijk personeel. Eenvoudig maar volledig ontbijt (bediening aan de tafel- ik weet niet of dit altijd zo is of louter door Coronamaatregelen)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 december 2019

Charmant no nonsense hotel. Mooi gerenoveerd hotel met eerder kleine maar zeer verzorgde kamers. Veel oog voor veiligheid (nooduitgangen, nachtverlichting,..). Prachtige ligging pal in het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: december 2019