Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 26 september 2013

Midden in de bossen en toch op nauwelijks vijf minuten wandelen van het centrum van Spa (casino: poker! Zondagse rommelmarkt), ligt deze voormalige villa van een van de hofdames van koning Leopold. Rob en Erika hebben er een B+B van gemaakt, waar Gastvrijheid met een hoofdletter wordt geschreven. Moderne kamer met prima badkamer; een geriefelijke lounge waar je relaxt kunt soezen voor de open haard (je drankje pak je zelf uit de koelkast) en een heerlijk ontbijt, m'n liefje wat wil je nog meer? Ook onze hond Dante werd warm verwelkomd door huishond Balou, die ons graag vergezelde op onze wandeltochten... Dit is zo'n adres dat je eigenlijk voor jezelf zoudt willen houden...

Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 juli 2013 via mobiele applicatie

Op 500 meter lopen van het centrum van spa ligt deze prachtige villa verscholen aan de bosrand. Mooie kamers met ruime moderne badkamer. Smalle maar goede bedden. Verse broodjes bij het ontbijt. Zeer vriendelijk ontvangst door nederlandse eigenaresse. Dit neigt naar een 10!

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 17 juli 2013

Vlak bij het centrum aan een rustige weg ligt het Entre deux Pays B&B. We werden hartelijk ontvangen in het statige pand dat 2 jaar geleden compleet is gerenoveerd. De inrichting is hartstikke leuk en beter/mooier dat de foto's weergeven. Kamers zijn schoon, ruim en sfeervol.
En een heerlijk ontbijt. Veel succes verder met jullie B&B!

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 2 juli 2013

Fantastische B&B in een monumentaal pand vlak aan de rand van Spa. Alles op loopafstand te bereiken. Ingericht met oog voor detail. Klassieke elementen en sfeer zijn bewaard gebleven terwijl de inrichting van de luxe kamer strak en modern is, met alle comfort van dien. Knusse zithoeken, goed ontbijt. Fantastisch, vriendelijk en gastvrij stel dat de B&B runt.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

Zelden zo heerlijk ontvangen als bij entre deux pays, dit wordt een jaarlijks terugkerend evenement. Prachtige locatie net buiten het centrum, heerlijk ontbijt, met stijl ingerichte kamers en een ongedwongen sfeer.
We zien jullie snel.

Lieve groeten Jan, Vera en Tess