Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Mooie locatie, oud spookachtig kasteel, prachtige kamers. Leuke touch aan de badkamer, echt authentiek en toch gerenoveerd. Heerlijke douche! Goede bedden en veel ruimte. Grote ramen, veel licht in de suite. Kamers zijn zelfvoorzienend, van keukentje tot regendouche. Twee tv's in de suite. Eigenaresse is zeer ontvankelijk en vriendelijk, vertelt graag. We spraken Engels met haar. Prachtige omgeving, mooie tuin ook. Echt een aanrader!!!

Kamertip: rustige kamers, veel licht, geschikt voor stellen
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Gelegen even buiten het stadje Spa, 10 minuten lopen. Rustig in bosrijke omgeving. De eigenaren-erg aardig- wonen parterre, op de 2e verdieping bevinden zich 2 grote appartementen voor gasten. Wij hadden de jachtsuite, geheel in jachtstijl ingericht dwz met herten- en zwijnenkoppen , wandkleden enz. Slaapkamer, kleine zitkamer, keukentje, een speciale badkamer die de indruk wekt dat je je in een regenwoud bevindt als je onder de douche staat. Een heel bijzonder B&B,prima ontbijt, van harte aanbevolen.Vraag de gastvrouw naar de herkomst van de naam 'New castle".

Kamertip: Er zijn 2 appartementen,iets verschillend maar beide met hetzelfde landelijke uitzicht en faciliteiten,zoals zitkamer en keukentje.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Supermooi landhuis met unieke kamers met terras en een vriendelijke gastvrouw. Het huis op zich zelf is al prachtig! Lekker bedden en alles goed verzorgd! Heel veel luxe en dicht bij het centrum. Je loopt zo de bossen in. Wij komen zeker weer!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 maart 2015

We verbleven tot onze algemene voldoening 3 nachten in suite manoir voor onze huwelijksverjaardag. De suite is prachtig gerenoveerd in de originele oude en degelijke stijl van eind jaren 1800 begin 1900. Een echte charme locatie. Klein maar gerieflijk keukentje. Zeer mooie ontbijt- en zithoek. Ruim zonnig buitenterras met parkzicht. De eigenaars Maryse en Pierre zijn zeer vriendelijke mensen. Het ontbijt dat Maryse ons elke morgen presenteerde was rijkelijk. Verse eitjes van eigen loslopende kippen. Rustige ligging. Vlakbij het centrum van Spa. Mooie wandelingen in de zeer groene omgeving. De thermen van Spa zijn een aanrader. Op advies van Maryse en Pierre zeer goed restaurant (La Belle Epoque) gevonden.
Prijs/kwaliteit is correct. Degelijke wifi verbinding en moderne flat screen TV. Goede privacy.
Met andere woorden we voelden ons 4 dagen 'rijkelijke' kasteelbewoners.

Kamertip: Suite manoir is zeer ruim en geschikt voor 2 bevriende koppels of een koppel met 2 kinderen. In de zomermaanden moet het goed toeven zijn op het zonnig buitenterras van deze suite.
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 29 juli 2013

Mooie lokatie, stijlvol gerenoveerd kasteeltje. Je waant je echt in een andere eeuw, met een romantisch tintje, zelfs met een "spooky" tintje in de traphal. Ons doel was relaxen in alle rust. Dankzij het mooie weer hebben we prima kunnen genieten van het private terras van de suite Manoir. De gastvrijheid van Spa wordt door de eigenaars perfect in ere gehouden. Dit is geen hotel of B&B, zoals ook op de website wordt gemeld, maar de infrastructuur straalt luxe en glamour uit met respect voor de "oude materialen". De foto's spreken voor zich.Vergeet alleen jouw persoonlijke toiletartikelen niet: zoals douchegel/shampoo => niet voorzien, Er trouwens geen aparte douchecel. Dat staat zou mistaan in dit interieur, alhoewel bij een langer verblijf zoude wij dat wel missen.Voor de rest alles aanwezig wat een verblijf aangenaam kan maken. De kitchinette is klein en praktisch, voor ons nu niet van toepassing. De verfrissing van enkele plaatselijke biertjes in de koelkast waren zeker welkom. Een andere verrassing was het ontbijt aangeboden door het huis. Als de tuin nu ook nog zo mooi wordt gerestaureerd zoals het interieur, maakt dit het "rijkelijk" gevoel van dit verblijf compleet.

Kamertip: De suite Manoir met terras geeft het mooiste uitzicht op de tuin.
Datum van verblijf: juli 2013