Marie B

Zeer aan te raden!

Beoordeling van Hôtel l'Ecrin d'Ô
5,0 van 5 bollen4 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super vriendelijk en gastvrij, zeer ruime kamers, wij hadden de kamer met bubbelbad en groot balkon. Het bed ligt heerlijk met memory foam kussens. Uitgebreid ontbijtbuffet met persoonlijke bediening voor warme dranken. Op loopafstand van het centrum van Spa en gratis parking bij het hotel. Zeer aan te raden.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.7 km van Hôtel l'Ecrin d'Ô
1.3 km van Hôtel l'Ecrin d'Ô
Gratis parkeren
Chouette endroit avec un beau cachet. Intérieur ancien très agréable.
    1.1 km van Hôtel l'Ecrin d'Ô
    • Booking.com
    3.6 km van Hôtel l'Ecrin d'Ô
    Meer hotels in Spa bekijken
    Beoordeeld op 16 februari 2024 via mobiele applicatie

Warm onthaal met direct uitleg over wandelingen/faciliteiten/restaurants in de buurt. Het ontbijt was goed, er is een buffet maar je wordt ook bediend. Mooie propere kamers. Wij hadden een balkonnetje waar je soms de vogels hoort fluiten. Zalige rustige omgeving. Ook een poes gespot in het hotel, maar daar heb je geen last van. Gewoon zien dat je deze niet buiten laat. Ook gebruik gemaakt van de gezellige living waar je ‘s avonds op je gemak kan relaxen. Een fijne ervaring, spijtig dat we niet langer konden blijven!

Kamertip: Het centrum van het dorpje is makkelijk te voet en met de auto te bereiken.
    Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 26 december 2023

Heel tof hotel in het groen. Grote kamers en goed bed. Het ontbijt was heerlijk. De gastheer Thiery was heel vriendelijk en behulpzaam. Toffe gastheer, veel respect voor hem. Het interieur is heel gezellig en huiselijk. Alles is heel proper. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor wie graag stilte heeft en een omgeving om u tegen te zeggen.

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 18 september 2023

Zeer ruime kamer met balkon. Bedden waren zeer goed. Badkamer modern en lekkere douche. Leuke attenties in de vorm van shampoo en zeep.
    Ontvangst zeer gastvrij. Niets was teveel. Wij waren hier ivm een evenement in de camping to het hotel, dus ontbeten niet in hotel. Eigenaar bood dit ondanks het vroege tijdstip (645 uur) wel aan!

Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 14 juni 2023 via mobiele applicatie

Na een oldtimerrally neergestreken in dit prachtige hotel. Vriendelijke en hartelijke ontvangst. Zowel de kamer als salon en ontbijttafel zeer gezellig en smaakvol ingericht. Uitgebreid ontbijt, waarna we de auto veilig konden achterlaten om nog even naar Spa centrum te wandelen. We gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2023
    Beoordeeld op 24 mei 2023

Perfect ontvangst mooie rustige kamer rustige ligging vlak bij het centrum mooie
    Inrichting
    Gastheer was super behulpzaam met tips om uit te gaan eten .
    Prima ontbijt
    Kortom perfect voor een trip naar Spa .
    10 op 10 gewoon

Datum van verblijf: mei 2023