Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 141
eDreamsUS$ 141
Agoda.comUS$ 143
TripadvisorUS$ 141
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 2 april 2022

Zeer aangename ontvangst. De uitbater spreekt perfect Nederlands. Hotel in familiale sfeer. Ontbijt netjes en verzorgd , alles was aanwezig. Ruime kamers en tip top in orde. Niet in het centrum, maar dat vind ik eigenlijk een voordeel in plaats van een nadeel. Diverse wandelroutes in de natuur op minder dan een kilometer . Dit hotel is meer dan 3 sterren waard .Een echte aanrader. Om zeker terug te keren.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 januari 2022

Vriendelijke en vlotte ontvangst. De gastheer sprak ook vlot Nederlands. Netjes, gezellig en voorzien van alle comfort. Meer uitleg heeft dit niet nodig. Meer uitleg is niet nodig. Meer uitleg is niet nodig.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 19 december 2021 via mobiele applicatie

Kamer met bubbelbad, zeer proper, ruim,…Parking voor auto voorzien.
Kamer noemde ‘chambre de la souvenière’.
Gastheer was zeer vriendelijk.
Ontbijtbuffet was dik in orde! Koffie, thee of warme chocomelk… alles voorzien van brood of vlees, kaas, yoghurt.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 5 november 2021

Zeer vlotte reservatie rechtstreeks bij het hotel. Vlotte communicatie. Hartelijke verwelkoming in het Nederlands. Uitgebreide uitleg gekregen over de ruime omgeving van Spa. Zeer net onderhouden hotel en prachtige kamer. Prima service, bed zeer net gemaakt, nieuwe handdoeken na 1 nacht en een uitgebreid en lekker vers ontbijt in een heel rustige sfeer. Heel rustig hotel vooral, het lawaai van de grote straat is binnen ook niet te horen. Zeer gezellig ingericht. Hele gemoedelijke en vriendelijke/huiselijke sfeer en vooral ook een zeer comfortabel bed bovendien. Top.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 10 april 2021 via mobiele applicatie

Eenvoudig: maximumscore helemaal waard in alle opzichten. Mooi pand met mooi gerenoveerde kamers, vriendelijke en professionele bediening, correcte prijs, OK ligging,... Helemaal niets op aan te merken.

Datum van verblijf: april 2021