Beoordeeld op 9 juli 2020

Ruime kamer, gezellig en netjes. Uitstekende service van de gastheer. Goede ligging, kort bij het stadscentrum, Gelegen aan een gewestweg maar geen lawaaihinder. Welkomsdrankje naar keuze. Self-service barfaciliteit.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Vriendelijke bediening, hulpvaardig en in het Nederlands mogelijk door een enorm sympathieke gastheer.
Verder beschikt de accommodatie over een prachtige ligging, grote kamers en uiterst gezellige ruimtes.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

We hadden het niet beter kunnen wensen. We kregen de suite op de 1e etage. Gewéldig mooie kamer, groot balkon, heerlijke bedden. Fijn om een extra kamer erbij te hebben om even te zitten. Ontbijt, erg uitgebreid. Zéér vriendelijke en gastvrije mensen. Mooie wandeling vanuit hotel. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Vanaf het moment van aankomst tot aan vertrek wordt je in de watten gelegd door de gastheer Thierry. Hij helpt je met alle vragen, weet leuke wandelroutes en restaurants. Maakt reserveringen voor je als je dat wilt. Op en top gastvrijheid!
Het hotel is op 2 min. rijden van het centrum van Spa. Het is ook te wandelen maar je moet terug heuvel op lopen. Wij hadden de kamer O deluxe met een heerlijk bubbelbad. De kamer was erg ruim en keurig schoon. Het ontbijt is prima. Dit hotel is niet voor niets de nr 1 in Spa!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Prachtig mooi pand. Met een erg fijne sfeer in het pand. Het ontvangst was super prettig. Heerlijk welkoms drankje. Ontbijt was dikke klasse. Echt aanrader. Paar minuten met auto v spa centrum. Kamers groot en super schoon

Datum van verblijf: oktober 2019