“Teleurstellend”
Beoordeling van La Scala

La Scala
Geclassificeerd als nr. 79 van 136 Restaurants in Nieuwpoort
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks een gastvrouw waar geen vriendelijk woord afkan, is dit toch al ettelijke jaren een vast adresje tijdens onze bezoeken aan Nieuwpoort omdat de pizza’s hier echt enorm lekker zijn. Jammer genoeg was dit afgelopen keer zelfs niet het geval...
Voor de eerste keer telefonisch besteld in plaats van in het restaurant te gaan eten. De telefoon werd meermaals doorgegeven omdat niemand mij in het Nederlands kon bedienen. Aan de telefoon werd gezegd om met bankcontact te betalen, maar bij aankomst bleek enkel cash te kunnen. De pizza’s moesten duidelijk nog gemaakt worden toen wij aankwamen en deze waren ook veel te droog.
Qua bediening niets nieuws (erg genoeg eigenlijk), maar het eten was deze keer ook alles behalve!

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even meegeven dat we hier in het verleden meermaals heel lekker gegeten hebben. Maar... voor de vriendelijkheid of het volgen van de corona regels moet je hier niet zijn. Het is meer dan duidelijk dat de veiligheid of de grzelligheid voor de mensen er niet toe doet. Veel te de dicht tegen elkaar gepropt. Met dan vieze ,te kleine schermen tussen de tafels. Afhaal ok maar binnen blijf je beter weg!!

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar Vlamingen cash MOETEN betalen en Franstaligen met de kaart kunnen betalen. Onvriendelijk personeel, tegen vlamingen. Dat dit in 2020 nog ongestraft kan, ongelofelijk.

13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toeriste n Italiaan van mindere kwaliteit, niet echt slecht, maar véél beter te vinden in de buurt. Wij namen de pizza van de chef, weinig eergevoel als je daar je naam aan wil geven: klassieke bodem met nadien wat rauwe hesp, sla en tomaten op gelegd.
Ook hadden we een pasta in witte wijn en scampi. Witte wijn niet geproefd, tenzij dit het smaakloos (kook)vocht op de bodem betrof ? En al bij al toch relatief hoge prijzen voor simpele pizza's.
Schrappen van het lijstje deze zaak.

2 juli 2020 beoordeeld

Wij zijn een vriendengroep van 9 jongeren en voelen ons erg bedrogen! Als eerste kwamen we binnen en zitten al 1,5u te wachten. De rest komt binnen en krijgt direct eten. Wij moeten blijven zitten met grote honger en krijgen geen informatie. Bovendien worden de pinten slecht getapt en is er een onvriendelijke bedieninf!

Reizigers die La Scala bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In La Scala geweest? Deel je ervaringen!