“Zeer lekker eten, goede en vlotte bediening.”
Beoordeling van De Roos

De Roos
Geclassificeerd als nr. 7 van 124 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
4 weken geleden beoordeeld

Dit restaurant is een aanbeveling voor zijn zeer lekkere keuken en zijn vlotte bediening, de visgerechten zeer lekker en zeker de Nieuwpoorste vissoep.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens we in Nieuwpoort zijn gaan we naar de roos!! Altijd héél lekker gegeten!! En vriendelijke bediening! Een echte aanrader!!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier het verjaardagsfeest van mijn vader vieren. Ondanks de drukte in het restaurant was de bediening zeer vriendelijk en het eten super lekker. Allemaal jammer van de luide hond die aanwezig was in het restaurant.

17 maart 2018 beoordeeld

Een aanrader voor wie er nog niet is geweest,van reuze brochette tot vispannetje alles is er super lekker en vers bereid.Ook de bediening is altijd even vriendelijk.prijs kwaliteit meer dan juist en dit op een mooie locatie op de kaai die in de zomer een mooi buitenterras heeft om er de lekkere mosselen van het huis in curryroomsaus te eten.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en heel lieve uitbaters! Ik kom er al jaren en het is alleen maar gebeterd. Echte aanrader

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!