“Lekker en gezellig”

Geclassificeerd als nr. 7 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
16 maart 2018 beoordeeld

Een aanrader!!!! Heel goede bediening, mooie, uitgebreide kaart!!!! Aangenaam zitten. Vispannetje is overheerlijk!

Datum van bezoek: maart 2018

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan al een paar jaar naar dit toprestaurant. Altijd vriendelijk, lekkere topgerechten en een gezellige sfeer. Kijk er naar uit om binnenkort terug naar De Roos te gaan. Doe zo verder!!

Datum van bezoek: november 2017
16 maart 2018 beoordeeld

Super aangename bediening ,heerlijk gegeten ,prijs kwaliteit dik in orde , spijtig dat we te ver wonen , top adres in nieuwpoort :-)

Datum van bezoek: maart 2018
28 februari 2018 beoordeeld

Overheerlijk vispannetje en st-jacobsnootjes geproefd. De bediening is super, net als het uitzicht op de kaai van Nieuwpoort. Instant vakantiegevoel!

Datum van bezoek: februari 2018
24 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal. Een hapje, zelfs bij een frisdrank als aperitief. Grote porties, voldoende afgekruid. Aangename temperatuur in het restaurant bij guur winterweer. Correcte prijs. Propere toiletten. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!