“Zeer lekker”

Geclassificeerd als nr. 7 van 124 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
22 februari 2018 beoordeeld

Deze middag onverwacht gaan eten zonder reservatie, gelukkig hadden we nog een tafel want het liep daar in de korste tijd vol. Vriendelijke uitbaters en een snelle bediening. Wij hebben gekozen voor de paling van de chef en provincale met zeer lekker gebakken frieten, de porties waren ruim voldoende en de bijgevraagde frieten waren er. Direct en niet te betalen wat in veel plaatsen niet het geval is. Dit is een plaats waar we zeker terug zullen gaan maar zal nu wel eerst reserveren alhoewel het een normale weekdag was zijn er veel mensen terug naar buiten moeten gaan daar het volledig vol zat. Ik ken deze zaak reeds lang en ga er geregeld met veel goesting eten

21 februari 2018 beoordeeld

Heel leuk restaurant; klein maar super gezellig. Het eten was heel lekker en professionele bediening. Zeker een aanrader... wel tijdig reserveren...

21 februari 2018 beoordeeld

Volgens Luc Bellings eet je hier het beste vispannetje van de Kust en hij heeft gelijk. Mooie stukken perfect gegaarde vis (kabeljauw, zalm en tongrolletje) in een subtiele, lichte en getomateerde roomsaus.Hierbij een stoemp met knapperige stukjes prei. Heerlijk.
De garnaalkroketten die we vooraf namen misten wat garnalen en vooral kruiding (peper, zout en snuifje Cayenne). Vriendelijke en efficiënte bediening. Perfecte verhouding prijs/kwaliteit. Om terug te keren.....

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, heel gastvrij. Goed gegeten! De vis was erg goed en de mixed grill was zoals vooraf benoemd fantastisch! Ook verschillende lokale bieren gehad, aanrader! Verder was het dessert (crème brulee en chocolade mousse) een geweldige afsluiter. Wij raden De Roos van harte aan!

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vispannetje was top,ook kindergerechten waren perfect in orde.vlotte &vriendelijke bediening ,hier komen we nog een keer terug als we op het terrasje kunnen eten.

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!