“Gezellig met het gezin”

Geclassificeerd als nr. 6 van 124 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vispannetje was top,ook kindergerechten waren perfect in orde.vlotte &vriendelijke bediening ,hier komen we nog een keer terug als we op het terrasje kunnen eten.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Eten super en betaalbaar.
We gaan zeker terug.

3 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke steak gegeten
Zalige mixed grill
Vlotte en vriendelijke bediening
Een echte aanrader voor koppels en co!

2 februari 2018 beoordeeld

Na goede beoordeling in HLN wilden we er ook eens van genieten. Spijtig genoeg viel het tegen.
Op de kaart kon uit 4 bereidingen mossels kiezen. Kregen als antwoord : hebben we niet, worden bijna nooit gevraagd !!!!
Dus het gerenomeerd vispannetje : was opgewarmd de zijkanten verbrand en het pannetje was aan vernieuwing toe.
Andere kant van de tafel : garnaalkroketten met smaakloze garnalen. Frieten niet krokant.
Misschien had de kok een slechte dag of had hij maandag moeheid.

delevensgenieters, Eigenaar van De Roos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2018

Beste,

We hebben uw beoordeling goed ontvangen maar willen toch enige duiding geven,...

mosselen :
jij schreef : "hebben we niet, worden bijna nooit gevraagd !!!!"
moet zijn : We zijn gekend om onze mosselen die we enkel serveren in de periode waar de mosselen het best zijn en wanneer we ze vers kunnen aanbieden !! Kom ze gerust in het seizoen eens proeven !! Je eet toch ook geen wild in augustus !?

vispannetje :
jij schreef : "was opgewarmd de zijkanten verbrand"
moet zijn : Ons vispannetje heeft reeds enkele keren een uitstekende score (zelfs al 2 x 10/10) gekregen van zowel klanten tem 2 sterren chefs. We warmen inderdaad onze dagelijks vers gemaakte vispannetjes op, koud zou echt niet lekker zijn !! Maar smaken verschillen duidelijk.

garnaalkroketten :
jij schreef : "garnaalkroketten met smaakloze garnalen. Frieten niet krokant."
moet zijn : Onze garnaalkroketten worden reeds jaren gemaakt met het zelfde recept, raar dat net uw kroketten smakeloos waren en dat de frieten niet krokant waren !?

kok :
jij schreef : "Misschien had de kok een slechte dag of had hij maandag moeheid"
moet zijn : Ons keukenteam doet iedere dag zijn uiterste best om alle gerechten lekker klaar te maken, een foutje kan natuurlijk altijd gemaakt worden. En wat de vermoeidheid betreft kan ik je zeggen dat we enorm vermoeid raken van mensen zoals u die anoniem (want je gebruikt een alias) de tijd nemen om mensen af te breken. Gelukkig zijn er honderden andere gasten die wel een positieve opmerking geven of een mooie review schrijven, en daarvoor doen we het !

mvg,
Natacha, Steve en het vermoeide keukenteam !

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Natacha en Steve jullie hebben een top tent. De gastvrije ambiance en de losse manier van Steve maken er echt een beleving van. Om dan nog maar niet te spreken over de kwaliteit van het eten. Super!!! De Hollanders en de Spaanse op doorreis.

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!