“Medium food - hogere prijzen ”
Beoordeling van Dijk 69

Dijk 69
Geclassificeerd als nr. 123 van 136 Restaurants in Nieuwpoort
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Daar het vlakbij ons verblijf was op een avond eens gaan eten. Op zich valt het interieur mee, moest men de tafels nu nog mooi dekken was het plaatje af en het geheel mss zijn prijs waard. Nu niet.
Alles is duurder dan elders en de kwaliteit van het eten haalt het niveau van de prijs niet.
Eén van de weinige zaken waar je van buiten uit géén menu kan zien en al zeker geen prijzen (anders helemaal geen volk?).
Het eten zelf is gemiddeld - gewoon.
Bediening was wel OK, gematigd vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020

28 januari 2020 beoordeeld

Mensen die snel zeeziek worden zetten zich beter niet in de veranda. De verandavloer ligt oneven en wankelt overal (onaangenaam zitten op die manier). Dat het naar gas ruikt door de verwarming in de winter nemen we er nog bij. Vuile tafel bij aankomst (wel gereinigd bij aankomst ober). Ober zelf was niet onvriendelijk maar had iets heel opgejaagd en nam ook zo op. Waren met 2 personen en hebben elk koffie en gebak / pannenkoek besteld. Het gebak en de pannenkoek was er vliegensvlug, op de koffie was het wachten (gebak was al op, samen brengen moet toch mogelijk zijn). Prijskaartje 25€.
Nieuwpoort is een mooie badstad, ook al is de dijk op zich wel verouderd, zaken als deze geven de verouderde dijk een lelijke façade (veel geld vragen voor weinig kwaliteit en dito service). Jammer.

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik nooit meer! Wat voor zin heeft het een kaart aan te bieden als je toch de helft ervan niet in huis hebt.
De ober had geen geduld en was enorm onvriendelijk. VRESELIJK!

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw wereldrecord onvriendelijke ober: check, wauw ik wist niet dat je zó onbeleefd kon zijn!
Ik vraag me ook af waarom men hier een kaart heeft, als de helft er niet is...
Bedrieglijk gewoon!

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super onvriendelijke bediening. Bijna niets wat op de kaart stond was nog beschikbaar. Er werd geen voorstel gedaan voor een alternatief of compromis. Wij komen hier nooit meer terug! Absoluut af te raden!

Reizigers die Dijk 69 bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Dijk 69 geweest? Deel je ervaringen!