We zijn er 1 nacht verbleven ,kamer 314 gehad,schandig dat ze voor zo een hoge prijs deze kamer verkopen,280⬠betaald voor 2 volwassenen en een kind van 15 jaar,Deze kamer ligt aan de achterkant van het gebouw waar men alleen maar uitzicht heeft op ene hoop ventilatie,zeeeerrr veel lawaai waarbij we niet in slaap konden komen,venster konden we niet opendoen want dan was het nog veel erger met het gebrom van de ventilatie.Ook niet echt geschikt voor 3 personen aangezien je bijna niet aan de deur van de kleerkast kon en zeer smalle doorgang tussen de bedden.Er is in de maand Mei 23 nog zo een foto gepost van deze ventilatie,s.Er melding van gemaakt aan receptie maar het antwoord was simpel,de volgende keer een andere kamer vragen?? Er is toch al meermaals geklaagd over deze kamer,s maar ze blijven ze maar aanbieden.KASSA KASSA.Zondag morgen hadden we zo uitgekeken naar het ontbijt,maar wat een teleurstelling!!Om 9U zijn we de ontbijtruimte binnengegaan en tot onze verbazing was het een en al chaos.
Het ontbijt zelf was wel compleet met zeer uitgebreide keuze,s.Het was er zo druk dat we geen tafel vonden voor te genieten van het ontbijt,Personeel wist niet waar te beginnen en stonden te puffen en zuchten(best te begrijpen met zo een drukte)
We hebben toch een 20' staan aanschuiven voor een gebakken eitje en dergelijke,maar hadden de moed opgegeven met zo lang staan aan te schuiven,dan maar koffie proberen te nemen,de tassen waren allemaal op!
Dan maar een pistolet genomen en op bord terplaatse rechtstaand opgeten tot er een vuile tafel vrijkwam .Gekookte eitjes stonden wel apart naast de bain-marie,s gevuld met tomaten spek en worstjes(waarom dan de omeletten er ook niet bijleggen?Dan bespaar je toch een lange rij wat staan aan te schuiven.
Dus met een woord gezegd schandalig voor deze prijs!
Aan de receptie bij de uitcheck dit medegedeeld en doodleuk kwam er een jonge man melden dat dit weekend het allerdrukste van het hele jaar was en dat ze proberen voor iedereen goed te doen maar dat het niet altijd mogelijk is!Als je toch weet als uitbater van een hotel als dit de drukste periode is ,doe er dan wat aan ipv iedereen samen te proppen en breidt de ontbijturen uit dan was er zo geen frustatie en stress voor aangenaam te ontbijten van 8utot10u!
Als compensatie 2extra stempels gekregen op het klantenkaartje,volgende keer 15%korting als het kaartje vol is.Een andere compensatie was wel beter van toepassing geweest(een drankje of zoiets) dan 2 stempeltjes voor een hotel waar we nooit meer zullen binnengaan.Jammer