Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 160
eDreamsUS$ 160
FindHotelUS$ 161
Agoda.comUS$ 161
TripadvisorUS$ 160
ZenHotels.com
Beoordeeld op 31 december 2021

veel verwacht van dit hotel op basis van de commentaren maar voor ons viel het tegen. kamer op zich was ok maar veel straatlawaai door het laden en lossen van vrachtwagens vanaf 5h30.
Het avondeten is gewoon, niet spectaculair maar voor 30€ pp voor 3 gangen moet je natuurlijk geen haute cuisine verwachten.
Het ontbijt is nogal rommelig en kwaliteit kan ook beter.
Voor zowel het avondeten als het ontbijt was het een overrompeling van volk. veel te veel volk in de ruimte.
De bar annex aan het hotel is wel een aanrader; gezellig, goede service en lekkere drankjes.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 22 december 2021 via mobiele applicatie

Eerst en vooral over het Hotel zelf: heel vriendelijk onthaal, perfecte uitleg, mooie ruime familiekamer die net en hygiënisch in orde was. Zelfs zijdelings zeezicht. Locatie ideaal. Vlakbij ook tramhalte. Bar is echt enorm gezellig en warm aangekleed. Leuk om nog iets te drinken. Zeker omdat er maar weinig mogelijkheden zijn in Nieuwpoort. Het ontbijt was inbegrepen en buffet vorm. Niet uitzonderlijk maar ok en zeker genoeg. Eigenlijk 4 sterren waard en zou 4 op 5 scoren hier ook.
Dan over de privé sauna: enorme ontgoocheling. Alles was in 1 kamer, temperatuur op de kamer was veel te warm. Vensters openzetten hielpen niet echt. De sauna zelf stond ook veel te hoog ik temperatuur en was oncomfortabel. Het bubbelbad passen net 2 personen in, maar ook hier was het water eigenlijk heet heet heet en niet zomaar warm. Bubbels zijn matig. De muziek was barslecht en konden we niet veranderen. Ook niet gemakkelijk om zomaar even naar beneden te gaan en te vragen natuurlijk dusja na 1 u en beetje ermee opgehouden. Jammer... en dus maar 2 op 5 vandaar gemiddeld in totaal 3 op 5.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 15 november 2021

Ik vind de 4 sterren voor dit hotel toch iets te hoog gewaardeerd.
De kamers zijn ruim en proper voorzien van goede bedden. Badkamer en WC zijn apart en ook ok. Het ontbijt mocht iets meer zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Het hotel heeft ook een leuke bar waar de drankenkaart zeer uitgebreid is en voor ieder wat wils. Het was druk in het hotel, vermoedelijk door het lange weekend. Toch een minpuntje: de verwarming op de kamer was te hoog waardoor slapen moeilijker was.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben echt een geweldig verblijf gehad. Het personeel was super vriendelijk, niets was te veel. De kamer werd ook elke ochtend zeer proper gepoetst. Het ontbijt was ook tiptop inorde en goed georganiseerd. Wij komen zeker terug. Een betere locatie kan je bijna niet vinden.

Kamertip: Niet parkeren in een parking maar in de omliggende wijk! Zeer lage prijs.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 4 september 2021

Dit hotel is correct ; Kamers zijn proper en ruim, voorzien van alle noodzakelijkheden. Ik weet echter niet vanwaar die 4-sterren beoordeling komt want ik heb al in meerdere 3 -sterren geslapen die op vlak van 'verwennerij' veel hoger scoorden...

Datum van verblijf: september 2021