Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 151
eDreamsUS$ 151
FindHotelUS$ 151
Agoda.comUS$ 151
TripadvisorUS$ 151
StayForLong
Beoordeeld op 10 augustus 2021

We boekte 2 kamers met een prijsverschil, echter was de duurdere kamer minder ideaal dan de goedkopere wat raar lijkt.
Anderzijds:
Kamers proper en ruim.
Service en vriendelijkheid zeker positief en een plus.
Bar is sfeervol.
Restaurant matig.
Ontbijt gewoon, koffie is er niet lekker en ei variatie is er ook niet.
Ligging is zeer goed.

Kamertip: kies voor de vernieuwde kamer en/of weg van de airco's
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 9 juli 2021

Zeer vriendelijke en vlotte check-in, bij vroege incheck is het mogelijk om de bagage in een afgesloten ruimte te laten bewaren. De comfort kamers zijn netjes ingericht en alles is aanwezig, worden ook dagelijks gekuist. Door corona is er natuurlijk geen koffiemachine in de kamer. het zeer uitgebreid ontbijt was opnieuw in de restaurants. de bar was opnieuw geopend.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, propere en zeer ruime kamer. Ontbijt is uitgebreid en werd Coronaproof georganiseerd. De bar is zeker een aanrader, mooi ingericht en uitgebreid aanbod (lekkere cocktails). Goeie locatie centraal in Nieuwpoort-Bad.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 16 mei 2021

super hotel met perfecte locatie. personeel zeer vriendelijk. grote propere familiekamer met tussendeur . ontbijt en maaltijden zeer goed geregeld ivm met de corona. personeel stond voor alles altijd klaar we hebben genoten van ons verblijf in het hotel en komen zeker nog terug. een aanrader

Kamertip: de familiekamer voor 4 personen met tussendeur was zeer ruim en groot raam met balkon
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 16 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel. We hadden een comfort kamer. De badkamer was wel wat aan vernieuwing toe. Ik vond het ook jammer dat er geen bad was. Wel vriendelijk personeel. We hebben ‘s avonds op de kamer gegeten, je had keuze uit 10 gerechten. Voorgerecht van de chef, hoofdgerecht en dessert voor 30€ wat toch wel goed meevalt. Het ontbijt moet je zelf halen, er staat een buffet. Eitjes en koffie waren zeer lekker. Het nadeel is dat je dan met je volle plateau naar de kamer moet en toch wel een tijdje moet wachten op de lift die natuurlijk op dat moment iedereen neemt.
Personeel doet zijn best om dit allemaal te organiseren en het is niet zo gemakkelijk. Ik heb daar uiteraard begrip voor. Ik zou wel graag nog eens terugkomen naar dit hotel in normale omstandigheden en dan boeken we een superieure kamer.

Datum van verblijf: mei 2021