Beoordeeld op 19 oktober 2020

Prima centrale ligging, uitstekende parkingfaciliteiten, ruime moderne kamers met alle comfort, zeer rustig en geen storende geluiden. Zeer vriendelijke ontvangst en
positieve ervaring in het restaurant en ontbijtzaal.goede wifi. Maaltijden in de Brasserie : goed, en typisch bistro. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 12 oktober 2020

De ligging is ideaal en ook parkeren is geen probleem. Het personeel is erg behulpzaam en het ontbijt voldoende. De kamers zijn niet groot, maar wat mij vooral stoorde was de inrichting rond het bed : ik heb mij wat lager gelegd om niet met mijn hoofd tegen het hout boven het hoofdkussen te stoten. Ook de afwezigheid van koffie- en theefaciliteiten op de kamer (aan een prijs van toch 70 euro per persoon per nacht) vind ik spijtig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 18 september 2020

Hotel Cosmopolite is voor ons een tophotel. Prachtige ruime kamers - wij hadden ook airco. Verblijf in half pension is top. Goed ontbijtbuffet met veel keuze en perfect geregeld ivm Corona. Avondeten met veel keuze bij het 3gangenmenu. Vriendelijk personeel en wanneer je iets wou vragen werd je direct geholpen. Prachtige ligging vlakbij het strand en de winkelstraat. Men is ook constant bezig met verschillende aanpassingen om het hotel nog klantvriendelijker te maken. Goede prijs-kwalitieitsverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Cosmopilite is berfect gelegen op enkele passen van de zeedijk. Extreem vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn ruim en vrij recent vernieuwd. Degelijk bed, goed geïsoleerd. Douckekop in onze kamer was dringend aan vernieuwing toe, maar verder niets op aan te merken. Mooi ontbijt met uitgebreide keuze.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Ligging : perfect. Ontbijt : goed. Personeel : vriendelijk. Kamer ( 4e etage) : zeer matig. Sanitair is werkelijk ondermaats, dringend renovatie naar 21e eeuw normen nodig. Jammer maar tot dit is opgelost kom ik er niet meer.

Kamertip: Vraag een gerenoveerde kamer....
Datum van verblijf: augustus 2020