Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Het is niet altijd een kamer boeken of op restaurant gaan maar ook een vergaderruimte boeken kan uiteraard ook.
In ons geval voor een syndic vergadering, op het 7e verdieping. Ikzelf heb sportief de trap genomen daar 1van de 2liften defect was. Op het einde van onze vergadering was de lift wel hersteld.
Het is een mooie ruimte met alle accommodaties aanwezig die je nodig hebt voor een vergadering.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 januari 2018

Zeer mooi en gezellig hotel met mooie kamers, een fantastische service, een mooi ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ook de bar was zeer goed en het restaurant is zeker aan te bevelen. Wij komen hier jaarlijks graag terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Grote en schone kamer. Helaas sliepen wij op de etage van de sauna waar een ontzettende vieze wietgeur uitkwam die in onze kamer hing. Verder was de douchestraal niet constant en zeer matig waardoor douchen eigenlijk niet mogelijk was. Toen we dit melden bij de receptie werd er alleen gezegd dat ze het door zou geven. Geen excuus, geen tegemoetkoming, niets !
Het ontbijt is prima, de bediening echter onvriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel met super vriendelijk onthaal. Kamers wat verouderd maar wel netjes. Ontbijtbuffet niet super uitgebreid maar wel lekker. Bediening in de bar ook vriendelijk en hapje aangeboden bij aperitief.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 december 2017

Prachtig hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst van het personeel aan de balie. Mooie en ruime kamer met verzorgde badkamer en netjes onderhouden. Ondergrondse garage ter beschikking mits reservering. Lekker en omvangrijk ontbijt. Kortom: een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017