B&B 'T Ponton(Nieuwpoort)
Hotel Martinique(Nieuwpoort)
UitGaanSlapen(Nieuwpoort)
B&B Ternier(Nieuwpoort)
22 januari 2018 beoordeeld

Zeer mooi en gezellig hotel met mooie kamers, een fantastische service, een mooi ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ook de bar was zeer goed en het restaurant is zeker aan te bevelen. Wij komen hier jaarlijks graag terug.

Verbleef: december 2017
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Grote en schone kamer. Helaas sliepen wij op de etage van de sauna waar een ontzettende vieze wietgeur uitkwam die in onze kamer hing. Verder was de douchestraal niet constant en zeer matig waardoor douchen eigenlijk niet mogelijk was. Toen we dit melden bij de receptie werd er alleen gezegd dat ze het door zou geven. Geen excuus, geen tegemoetkoming, niets !
Het ontbijt is prima, de bediening echter onvriendelijk.

Verbleef: januari 2018
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel met super vriendelijk onthaal. Kamers wat verouderd maar wel netjes. Ontbijtbuffet niet super uitgebreid maar wel lekker. Bediening in de bar ook vriendelijk en hapje aangeboden bij aperitief.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
19 december 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst van het personeel aan de balie. Mooie en ruime kamer met verzorgde badkamer en netjes onderhouden. Ondergrondse garage ter beschikking mits reservering. Lekker en omvangrijk ontbijt. Kortom: een aanrader.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
12 november 2017 beoordeeld

Wij boekten hier via Tavelbird en betaalden €69/ persoon voor 2 nachten, het is een heel fijn hotel op korte afstand van de zeedijk en het strand.
Wij hadden 2 grote kamers en eentje wat minder groot met enkel douche. De bedden zijn super alleen het bijzet-bed voor de derde persoon op de kamer was een beetje kort.
Onze badkamer was super groot met productjes als shampoo, douchegel,bodylotion . Maar ik miste wel een vergrootspiegel.
Er is veel opbergruimte en een supergrote TV.
Wel spijtig dat de kamers tapisplein hebben hierdoor kregen enkelen van ons een opstootje van allergie. Misschien bij renovatie beter gaan voor vloer of laminaat of novilon.
Wel een heel attent management want voor mijn verjaardag werd er een kaartje en zelfgemaakte koekjes bezorgd op de kamer.
Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker in buffetvorm.
De brasserie van het hotel De Carrousel krijgt niks dan lof, hele vriendelijke garcon en lekker gegeten.
Er is parking voor de deur die goedkoper is dan deze van het hotel, als je er een plaatsje vindt.
Wij raden dit hotel zeker aan.

Verbleef: november 2017, reisde met familie