FarAway46889478945

Geweldig

Beoordeling van Hotel Sandeshoved
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Het bed was heel goed, het ontbijt was uitstekend het personeel was ook goed en vriendelijk als we terug komen zo wie zo nemen we een kamer met uitzicht op zee. De omgeving was heel erg mooi, er zijn mooie fiets en wandelroutes in de buurt. Er zijn ook prachtige monumenten om te bezichtigen in Nieuwpoort
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Hotel Sandeshoved
  • Expedia.com
4.1 km van Hotel Sandeshoved
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke medewerkers aan het onthaal, geven voldoende uitleg.
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, zelfs met pannenkoeken.
Kamer aan de kleine kant (gelukkig niet veel op moeten blijven dankzij het mooie weer). Weinig manoeuvreerruimte met douchedeur

4 weken geleden beoordeeld

Prima en net hotel op een prima locatie.
De kamers zijn mooi en schoon. De kamer heeft een mooie badkamer die ook schoon is. Het hotel beschikt over eigen parkeergarages onder het hotel waar je auto veilig staat. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Toen wij vroegen of een upgrade naar een kamer aan de zeezijde mogelijk was werd dit meteen opgezocht en het was mogelijk (uiteraard met bijbetaling). Al met al een prima hotel waar wij zeker nogmaals terug zullen komen.

Kamertip: Reserveer vooraf al een parkeerplaats in de garage.
Beoordeeld op 6 juni 2024

Super mooi hotel, Personeel was heel vriendelijk, wanneer we wilden inchecken, was onze kamer al klaar, ondanks dat we vroeger waren. Eten was lekker, super ontbijt met alles erop en eraan; groot assortiment. De Kamer, alles was aanwezig en heel net.
Toffe plaats om eens een paar dagen tot rust te komen, met het prachtig uitzicht op de zeedijk, & zee.
Graag tot een volgende keer !!!
Groeten,
Ivo & Regine

Kamertip: Kamer met zeezicht is een aanrader !!
Beoordeeld op 27 mei 2024

Zoals steeds zijn we hartelijk ontvangen en bediend op al onze wensen, ook hebben we weeral genoten van het uitgebreid ontbijt en het superlekkere diner waar je kan kiezen tussen de aangeboden menu of het buffet. Er is dus altijd keuze genoeg en voor ieder zijn eigen voorkeur. Wens je een uitstap te maken dan neem je gewoon de kusttram op 5 minuutjes wandelen, deze volgt de volledige kust van De Panne Tot Knokke en heb je nooit parkeer problemen. Dit is 1 van onze favoriete hotels waar wij met veel plezier regelmatig terugkomen.

Kamertip: Geniet van je verblijf
Beoordeeld op 26 mei 2024

Heel prachtig uitzicht , met zicht op zee, vanuit de hotelkamer. Aan de receptie heel goede ontvangst en heel behulpzaam. Lekker eten en vooral een heel verzorgd ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Is een aanrader om dit te doen. We zullen dit zekers herhalen