Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 113
TripadvisorUS$ 114
Vio.com
Agoda.comUS$ 113
eDreamsUS$ 114
Etrip
Beoordeeld op 1 november 2022

Jaren '70 en '80 regelmatig verbleven met herinneringen aan lekker, verzorgd eten in een rustig kader. Helaas, nu lijkt het wel bandwerk in een fabriek. Amper neergezeten vraagt de onvriendelijke garçon al wat je wil drinken. Het eten daarentegen bijna een uur moeten wachten op garnaalkroketten, brood moet je zelf halen aan een buffet. Misschien de tafel van een papieren placemat voorzien, een papieren zakje met brood , een schijfje citroen bij de garnaalkroketten, peper + zout, wc's meerdere keren per dag reinigen. Deze kleintjes kunnen misschien de sfeer van weleer ten goede komen.

Beoordeeld op 26 oktober 2022

Een hotel dat alles te bieden heeft: gelegen op de zeedijk, ruime kamers met alle denkbare comfort, lekkere maaltijden, incl. een overdadig ontbijtbuffet waarin niets ontbreekt! Heel vriendelijke bediening van de receptie tot in het restaurant en op het terras. Een aanrader!

Kamertip: Kies bij voorkeur een comfort-kamer.
Beoordeeld op 20 oktober 2022

We logeerden hier voor de eerste keer.We werden heel vriendelijk ontvangen! Super hoor! We kregen 3 kamers naast elkaar en kregen zelf een upgrade!
Kamer was rustig gelegen en we hadden lateraal zeezicht.
Vriendelijk personeel!
Heerlijk ontbijt!
Ik kom zeker terug!

Kamertip: 1 ste verdiep,handig!
Beoordeeld op 10 oktober 2022

centraal gelegen in Nieuwpoort op de dijk
ontvangst receptie ok
kamer met lateraal zeezicht geboekt
kamer 841 gekregen : nog nooit op zo'n kleine kamer geweest en nog nooit zo'n kleine badkamer gezien
klein bed, afstandsbediening kapot
geur van het afzuigsysteem op het dak
het is maar twee sterren maar dat is het ook
goed ontbijt

Beoordeeld op 9 oktober 2022

We zijn al enkele keren in het hotel geweest. Goede ligging. Mooie kamer, maar deze keer was de kamer dewelke we bij het inchecken hadden gekregen niet gepoetst of opgemaakt. De tweede kamer was gepoetst, maar slechts 1 kleine handdoek in de badkamer. Geen zeep, douchegel of shampoo aanwezig. De poetsdienst had een slechte dag. Daarna iets gegeten in het restaurant (kant van de dijk), waar eerst een verkeerde bestelling werd opgenomen. De ober vond het nodig om een korte discussie te starten alhoewel hij het verkeerd had verstaan. De bestelde mosselen waren ook matig.