Priceline
Volledig restitueerbaar voor ma 25 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor ma 25 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 1 mei 2022

We hadden een heerlijke zeeklas met onze helden van het derde leerjaar. We werden warm ontvangen. De bediening in het restaurant verliep heel vlot en de mensen waren allemaal behulpzaam en flexibel. Wat een aangename sfeer. Dankzij de prachtige ligging hebben de kinderen veel op het strand kunnen spelen. De kinderen voelden zich hier welkom en ze komen zeker nog eens terug met hun eigen gezin. Wij kijken al uit naar onze volgende zeeklas in Sandeshoved. Een dikke pluim voor het ganse team.

Kamertip: Boek een kamer met zicht op zee. Je kan dan de zee zien, horen en ruiken.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 april 2022

We verbleveb van vrijdag tot maandag in het hotel,
Alles was zeer naar wens, heel vriendelijk personeel en stonden altijd klaar voor u.
Het ontbijt was zeer lekker en er was genoeg keuze voor ieder wat wils. Savonds kon je voor een goedkope prijs een heel menu eten dit was ook zeer lekker.
Wij hadden een kamer met zijuitzicht op de dijk,
De kamers waren proper en je kreeg elke dag nieuwe handdoeken.
Zou hier zeker nog eens terugkomen,
En zou dit zeker aanraden aan andere mensen.

Groetjes

Beoordeeld op 21 april 2022

Superleuk verblijf gehad en lekker gegeten. Fantastisch gelegen op de zeedijk en aan de winkelstraat. Leuk en vriendelijk, familie sfeer. Gastronomisch menu op zaterdagavond was zeer lekker en gevarieerd. Bediend als een koning!

Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

We zijn hier op de middag komen lunchen. Na eerst een uur (!) te moeten wachten hebben we twee droge uitgebakken kippenfokkerij gekregen. De garnaalkroketten waren nog bevroren vanbinnen. Als we de over hierover aanspreken, krijgen we de boodschap dat hij daar niets kan aandoen. En dat de kippendief normaal gebakken is. Ik vermoed dat de kip van de vriezer naar de microgolf naar een beboterde pan is gegaan. De zijkanten waren keihard. De wortels kwamen uit een zak en de frieten waren ook niet lekker. Heel spijtig dat alles zo tegengevallen is. Zeker voor die prijs, dan verwacht je toch meer.

Kamertip: Kies een ander restaurant
Beoordeeld op 24 maart 2022 via mobiele applicatie

Terug thuis van weekend hotel sandeshoved
Toen we aankwamen in het hotel werden we supervriendelijk verwelkomt aan de balie van het hotel
We hadden een verzorgde en mooie kamer
Alles netjes gepoetst
Smorgens een uitgebreid ontbijtbuffet
Maar er ontbrak dan ook niets aan het prachtig buffet dat werd gepresenteerd
Nog nooit meegemaakt super veel keuze
Pannenkoeken waren overheerlijk
Savonds 3 gangen menu gegeten in hotel
Weeral top en daarna een dessertbuffet om van te smullen
Heel vriendelijke obers
We hadden spijt dat we niet langer hadden geboekt
Pol die verantwoordelijk is aan de balie een echte topman ik zou het hotel iedereen aanraden
Om naar dit hotel eens te gaan
Grtjes brigitte delaere

Datum van verblijf: maart 2022