Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 100
FindHotelUS$ 100
eDreamsUS$ 100
Agoda.comUS$ 100
TripadvisorUS$ 100
StayForLong
Beoordeeld op 3 januari 2022

Perfecte locatie aan de zeedijk en de winkelstraat, uitstekende kamer met alle voorziening en zijdelings zeezicht zonder te vragen, uitgebreid ontbijt met heel veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamertip: kamer op 2de verdieping aan de zijkant waardoor zeezicht, geen last van verkeer in de winkelstraat, het was rustig op de gang
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 31 december 2021 via mobiele applicatie

Na een enige tijd wachten werden we besteld. Super onvriendelijk. Een kwartier laten werd alles op tafel gesmeten. De bediening is een flop. Zeer traag, onbeleefd, ik kan door blijven gaan over het personeel. Ook de inrichting is niet gezellig. Nooit meer kom ik hier.

Kamertip: Niet doen! Alarm
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 22 december 2021 via mobiele applicatie

Kindvriendelijk en ruime met veel zitplaatsen. Wc is naar beneden, er is wel ook een lift. Grote kaart. Veel kindgerechten ook terug te vinden. Gemiddeld qua kwaliteit. Prijs mss soms net iets te duur. Bediening ok en vriendelijk. Heel warme dranken voor kinderen soms wat gevaarlijk.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 november 2021

We hebben genoten van een rustig weekeindje aan zee met ons tweetjes. De kamer was zeer netjes en gezellig. De badkamer was vernieuwd met o.a. een aangename regendouche. De muren van de kamers zijn wel dun en we konden het tv-programma van de buren in onze kamer mee volgen... ook reeds vanaf 6.45 u 's morgens. Ook de aircoinstallatie op het dak aan de achterzijde was storend. Slapen met oordopjes dus... Ons verblijf werd wel goed gemaakt door o.a. het vriendelijk personeel dat ons direct een welkom-gevoel gaf. Het ontbijt in buffetvorm is zeer lekker en bevat een ruime keuze. Het avondmaal was ook zeer smakelijk met keuze tussen vlees en visgerecht aangevuld met een lekker buffet met koude slaatjes. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Dus, toch voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kies best voor een kamer aan de buitenzijde van het gebouw; beter niet aan de achterzijde
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel met lekker en uitgebreid ontbijt. Netjes en gezellig. Ook het warme eten, de snacks, eigenlijk alles wat op de kaart stond, was heel lekker. De ligging is perfect. Vriendelijk verder geholpen. Ook heel goede bedden. Toffe kamer. Zeker aan te raden en wij gaan heel zeker nog terug. Ik kijk er al naar uit.

Datum van verblijf: november 2021