2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline85 US$
eDreams85 US$
Tripadvisor85 US$
Agoda.com85 US$
StayForLong
Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Tijdens een wandeling hier een pannenkoek komen eten. Werkelijk alles was slecht : slappe koffie, pannenkoek uit de microgolfoven totaal niet vers, onvriendelijk personeel… om te onthouden om hier nooit meer te komen. Bij opnemen van bestelling wordt meteen afgerekend, zo kan je ook al niet weigeren te betalen wegens ondermaats eten.

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

17/09/2021 - enkel bezoek aan restaurant.
Kwamen hier toe om 20:30 op een vrijdagavond. Terras was slechts voor de helft volzet.
Vroegen zeer vriendelijk naar de mogelijkheden om nog te kunnen eten en wat de dagsoep was. De ober van dienst gaf meteen van jet dat de keukens in de restaurants aan de kust vanaf 20:00 dicht zijn en dat we alleen maar iets kunnen drinken. Op een manier van ‘gij Vlaamse stoemmerieken, dat gij dat niet weet’.iets wat je in het noorden van Frankrijk wel eens kan ervaren. Echt niet normaal en zeer denigrerend naar mijn echtgenote toe.
Omdat we nog aan het overleggen waren of we iets zouden drinken, werden we nog opgejaagd ook en uiteindelijk aangemaand om te vertrekken.
Regelrechte schande.

Kamertip: Dit restaurant best niet bezoeken.Er is genoeg aanbod aan de kust. Veel veel beter
Beoordeeld op 12 september 2021

Het receptiepersoneel is erg onvriendelijk!
Jammer!
Op vakantie wil ik graag door vriendelijke mensen geholpen worden.
De dame aan de receptie is dit helemaal niet
Ik ben 2 X aan de receptie geweest en werd 2 X afgesnauwd.

Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Zeer goed ontbijt, maar HEEL ONVRIENDELIJK RECEPTIE PERSONEEL.
Score 1 op 10
Het verplicht dragen van een mondmasker kan op een heel andere en klantvriendelijke manier aangebracht worden.

Geen aanrader !

Beoordeeld op 11 september 2021

Lang wachten (meer dan een uur op koude gerechten), onvriendelijke bediening (na even gevraagd te hebben of ze al een zicht hadden op onze bestelling eens lachen en zeggen dat het hier traag is) en koud eten. Nooit meer.