Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline103 US$
eDreams103 US$
Tripadvisor103 US$
Lol.travel
StayForLong
Agoda.com103 US$
Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Groot en gezellig terras aan de kamer met zicht op zee. Omwille van de corona maatregelen op kamer gegeten zowel ontbijt als avondmaal. Goed geregeld en lekker gegeten! Een aangenaam verblijf! Goede service, zeer klantvrie delijk! We komen zeker terug

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 1 april 2021

Toen we toekwamen om 16u was onze kamer nog niet klaar. Dus wachten. De gemeenschappelijke toiletten zijn echt vies. En die zijn vies gebleven tijdens ons volledige verblijf. In de kamer, we hadden een standaardkamer, had het meubilair zijn beste tijd gehad. En de kamer stonk door de tapis plein. Nee. Mss zijn de duurdere kamers beter.. maar de gewone kamer komt helemaal niet overeen met de foto van op de site. Veel betalen voor weinig hygiëne. Ontbijt moesten we eten naast elkaar aan het kleine bureautje op de kamer. Nee dit was allesbehalve genieten van een weekendje aan zee.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021

zoals steeds, kamer netjes in orde, proper en ontsmet.. ruime kamer met pracht zeezicht... je word s'morgens wakker met zeezicht vanuit je bed, je ontbijt op de kamer (corona) met het prachtig zicht, zeer vriendelijk aan het onthaal, na enkele keren daar geweest te zijn, herkennen ze je ook en word ook babbeltje geslagenmet je, avond eten word deze r tijden ook op de kamer benuttigd, maar dat maakt het net gezellig! het hotel heeft ook ondergrondse garage, kortom een Top Hotel!!!!
wijnkomen zeker en vast weer terug!!!
P.S we hadden een fruit de mer besteld! subliem!!!!

Kamertip: wil je echt genieten van volle zee zicht, boek dan kamers aan de voorzijde vh hotel, (altijd even melden bij je boeking)
Beoordeeld op 28 maart 2021

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt en warme maaltijden in bediening. Alles goed georganiseerd en zeker Coronaproef. Voldoende kans om je handen te ontsmetten. Ruime propere kamer.
Zeker een aanrader !

Kamertip: Op het achtste prachtig uitzicht !
Beoordeeld op 27 maart 2021

Goede organisatie in coronatijden. Goed bed, heerlijk ontbijt, fantastisch zeezicht (bijgeboekt)!
Boeking met deals: jammer dat dit niet echt duidelijk omschreven is (comfortlogement?).
Vriendelijk personeel, propere kamers! Wij komen zeker terug