2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams103 US$
Agoda.com103 US$
Tripadvisor103 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 30 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het hotel houdt zich goed aan de Corona maatregelen. Zowel het avondmaal als het ontbijt verliep Corona-proof. Enkelen van het personeel in het restaurant en de bar was jammer genoeg niet zo vriendelijk. Aan de receptie heel behulpzaam en vriendelijk. Kamers waren proper en verzorgd. Al bij al een aangenaam verblijf.

Beoordeeld op 18 oktober 2020

16-18 oktober 2020: We zijn dit weekend goed verwend geweest. We hadden een half pension formule en alle maaltijdens waren dik inorde. We hadden ons hondje meegenomen en ze heeft het ook goed naar haar zin gehad in Hotel Sandeshoved. Op de kamer was alles aanwezig, de kamer was proper en verzorgd. Het Hotel was ook zeer Corona proef!

Kamertip: de kamer met zij-zee-aanzicht is top! Je hebt zicht op de winkelstraat + de dijk+ de zee
Beoordeeld op 17 oktober 2020

Kamers kraaknet! Hotel proper, en doet er ook alles aan om het verblijf zo corona-veilig te laten verlopen. Mooie oplossing voor het ontbijt, alles aanwezig, met bediening. Tafels worden na ieder gebruik ontsmet, contacten zo veel mogelijk vermeden.
Spijtig dat sommige klanten denken dat ze God zijn.... en zich niet volgens de regels moeten gedragen....
Maar over het hotel niets dan lof!!!

Kamertip: Vraag naar een iets grotere kamer. Kleine kamers zijn dan ook aan de kleine kant.
Beoordeeld op 7 oktober 2020

Goed verzorgd hotel,alle afdelingen presteren op niveau.Klantvriendelijkheid staat overal voorop.Ik ga zeker terug.Hondjes waren toegelaten,tot grote vreugde van de baasjes werden de viervoeters goed vertroeteld door de aanwezige bezoekers.Ook werd gedacht aan mijn grote vriend(mijn auto)met een afgesloten standplaats in de ondergrondse garage,TOP.

Kamertip: Als je een betere kamer wenst,dit ook aangeven bij reservatie is een must know voor de klant.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2020

een hotel dat heel centraal gelegen is met ruime kamers, proper onderhouden, heerlijk - prima ontbijt waar je pannenkoek/ spiegelei a la minute gebakken wordt de coronaregels in acht genomen!!!! zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!!!

Kamertip: nog nooit slechte ligging gehad. Elke kant heeft zijn charmes!!!