Beoordeeld op 6 oktober 2020

een hotel dat heel centraal gelegen is met ruime kamers, proper onderhouden, heerlijk - prima ontbijt waar je pannenkoek/ spiegelei a la minute gebakken wordt de coronaregels in acht genomen!!!! zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!!!

Kamertip: nog nooit slechte ligging gehad. Elke kant heeft zijn charmes!!!
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Een zoveelste bezoekje aan ons favoriete hotel in Nieuwpoort! Het weer was niet zo best, maar in de tearoom kan je relaxen met je krantje met zicht op zee. Goede bediening/prijs/kwaliteit. Frontaal zeezicht.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

Ik heb getwijfeld om te boeken bij Sandeshoved door de mindere reviews die ik las maar ik waagde het toch en heb er geen minuut spijt van. We verbleven voor 2 overnachtingen bij het hotel in een comfort kamer met frontaal zeezicht (dit is prachtig). Ons hondje was ook mee.
We werden op de dag van aankomst vriendelijk ontvangen, we waren te vroeg maar konden al gebruik maken van de garage die we bij gereserveerd hadden.
Die is ruim en makkelijk bereikbaar.
Om 16u was de kamer klaar zoals voorzien. We kregen een kamer op het 6de verdiep. De kamer had alles wat je nodig had (tv, frigo, micro-golf, waterkoker, glazen, tassen, bordjes,...) en zoals ik al eerder zei een prachtig uitzicht. Info matras bed; harde matras maar dit vormde geen probleem voor ons. De kussens vonden wij niet goed maar iedereen ervaart dit waarschijnlijk anders.
Naar de manier waarop siliconen zijn gespoten moet je niet kijken maar wij hadden een propere kamer en dit vind ik nog altijd belangrijker dan de afwerking ervan. (Ik plaats dit erbij omdat zo'n negatieve reviews mij eerst deden twijfelen of ik wel zou reserveren maar er is een verschil tussen vies en vuil of de afwerking vind ik persoonlijk) Op de gang was het proper en leuk ingericht.

De verblijvers met honden eten het ontbijt in het à la carte restaurant. Voor ons was dit geen probleem. We waren blij dat ons hondje mee mocht naar het ontbijt.
Er was meer dan keuze genoeg en wij vonden alles in orde (van de eitjes met spek tot de broodjes, koffie, fruitsap en het vers fruit).

Als ik echt 1 punt wil vermelden waarvan ik niet tevreden was dan was het over het restaurant 'Zilt' die bij het hotel hoort. We wouden deze op de 2de avond uitproberen maar kregen de kans niet. Ik ben een uur voor we gingen eten gaan vragen om te reserveren maar dit kon niet meer vanaf 20u (men zei mij dat we gewoon kon binnengaan en dat er ziezo plaats ging zijn die avond, het was rustig). Om iets voor 20u gingen wij zoals voorzien naar het restaurant en ze waren aan het opruimen, ik vroeg verwonderd hou dit kwam.... ik kreeg als antwoord... het is TE rustig, we gaan sluiten.... ik vind dit niet kunnen.
Het hoofdrestaurant kon ons niet verder helpen, de keuken sloot op dat moment. Ik neem dit het hotel zelf niet kwalijk maar de afspraken met Zilt mogen toch eens duidelijker gemaakt worden naar klanten toe bij rustige avonden. De meeste resto's op de dijk waren volzet dus we hebben nog mogen zoeken voor een plaatsje.

Buiten dit raad ik de mensen aan om niet te twijfelen wanneer u bij Sandeshoved wil reserveren. Dit voor een comfort kamer en de bediening! (over de andere kamers kan ik niet oordelen)

Kamertip: comfort kamer (frontaal zeezicht) 6de verdieping ZEKER reserveren bij restaurant ZILT
Beoordeeld op 23 september 2020

De kamer was een standaardkamer zoals geadverteerd. Klein maar netjes met een eigen badkamertje met douche en toilet. Alle 3 de restaurants geprobeerd en deze zijn alle 3 zeer goed meegevallen. Toffe, familiale sfeer. Ik raad dit hotel zeker aan.

Kamertip: Standaardkamers zijn goed prijs/kwaliteit. Logementen met zijzeezicht of aan het strand kan je boeken, zijn iets duurder.
Beoordeeld op 22 september 2020

Al een paar keer in dit hotel geweest . De standaard kamers zijn wel heel klein maar zijn wel netjes. De laatste drie keer hebben we in een appartementen gelegen op de eerste verdiep en dat was super,we hadden van op ons terrasje uitzicht op de zee en de winkelstraat.De bedden waren heel goed en er was een ruime badkamer met een goede douche. Het personeel is heel vriendelijk bij het in en uitchecken. Het ontbijt is zeer lekker .ik vind het alleen spijtig dat er honden toegelaten worden want op de kamers is er tapijt . Wij hebben terug al twee maal geboekt voor oktober.

Kamertip: Neem een kamer in de vloot