Beoordeeld op 23 september 2020

De kamer was een standaardkamer zoals geadverteerd. Klein maar netjes met een eigen badkamertje met douche en toilet. Alle 3 de restaurants geprobeerd en deze zijn alle 3 zeer goed meegevallen. Toffe, familiale sfeer. Ik raad dit hotel zeker aan.

Kamertip: Standaardkamers zijn goed prijs/kwaliteit. Logementen met zijzeezicht of aan het strand kan je boeken, zijn iets duurder.
Beoordeeld op 22 september 2020

Al een paar keer in dit hotel geweest . De standaard kamers zijn wel heel klein maar zijn wel netjes. De laatste drie keer hebben we in een appartementen gelegen op de eerste verdiep en dat was super,we hadden van op ons terrasje uitzicht op de zee en de winkelstraat.De bedden waren heel goed en er was een ruime badkamer met een goede douche. Het personeel is heel vriendelijk bij het in en uitchecken. Het ontbijt is zeer lekker .ik vind het alleen spijtig dat er honden toegelaten worden want op de kamers is er tapijt . Wij hebben terug al twee maal geboekt voor oktober.

Kamertip: Neem een kamer in de vloot
Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

Op een zondag ochtend stopten we op het terras van Sandeshoved. Het begon allemaal redelijk goed, al duurde het even voor de ober naar tafel kwam. Drank kwam redelijk snel maar na een uur wachten op een croque monsieur werd het ons toch teveel en vroegen we naar een update. Excuses en excuses terwijl we elders wel bestellingen zagen gaan. Uiteindelijk kwam eten beetje bij beetje. De persoon naast mij had gedaan met eten tegen dat mijn croque monsieur kwam. Verschillende items werden verkeerd geleverd, een spaghetti teveel, enz enz. We waren blij wanneer we dit hopeloos etablissement konden verlaten!

Beoordeeld op 20 september 2020

We hebben genoten van ons verblijf in Sandeshoved, we kozen een studio (kant winkelstraat)) voor 3 personen. Dit is een heel comfortabele en grote studiowaar alle comfort( keuken met vaatwasser en frigo en kookplaten en alle benodigdheden zoals borden en glazen waren aanwezig.
Geen lawaaihinder ondanks onze keuze voor kant winkelstraat.
Schitterend en zeer lekker ontbijt, die de coronaregels aandachtig was.
Kortom een heel leuk idee om er te verblijven!!!

Kamertip: Indien zeezicht belangrijk voor u is kan je dit zeker verkiezen, prachtzicht op de zee en het strand.
Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Na een voormiddag wandelen, hier gestopt om iets te eten. De tafel werd voor ons ingedekt, alleen kwam er niemand een bestelling opnemen. Het was nochtans niet heel erg druk. Iedereen die na ons kwam werd sneller geholpen. Uiteindelijk toch onze bestelling geplaatst. Niet veel later kwamen onze mosseltjes aan, helaas nog niet genoeg gekookt, de meeste waren nog toe of moeilijk uit de schelp te krijgen. Na het melden kreeg ik wel een nieuwe pot mosselen. Bij de frietjes zat nog een overblijfsel van een partysnack... toen we mayonaise vroegen, zat er een gele verdroogde laag op en de mayonaise was heel klonterig. Over social distancing was ook niet veel sprake, de mevrouw aan het tafeltje naast ons zat 30cm van ons af. Er was wel een hoge bloembak tussen geplaatst als afscheiding... helaas niet echt voor herhaling vatbaar.