“lekker uit eten in Nieuwpoort”
Beoordeling van La Muse

La Muse
Geclassificeerd als nr. 5 van 136 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Beschrijving: Sfeervol tafelen in een gezellig en warm kader in hartje Nieuwpoort- Stad, waar u kunt proeven en genieten van lekkere, vernieuwende gerechten. Dat is waar La Muse voor staat. Of het nu een romantisch diner, een zakelijke lunch, of een etentje onder vrienden is, La Muse verzorgt het met veel plezier voor u. Bij ons staan verse- en seizoensproducten centraal, en we gaan dus steeds op zoek naar de beste kwaliteit voor onze gerechten. Wij willen u verrassen met modern gebrachte klassiekers en ook vernieuwende gerechten van de hand van onze chef Sonny Sabbe. La Muse schotelt u een pure en eerlijke keuken voor tegen betaalbare prijzen. Met onze wisselende kaart willen we u het beste brengen van elk seizoen. In de zomer kunt u gezellig aperitieven en tafelen op ons windstille zonneterras. Ons jong en gemotiveerd team zal u en uw gezelschap warm ontvangen. Hopelijk tot gauw! Kimberly en Nikolaï
9 juli 2020 beoordeeld

Onze tweede ervaring bij la Muse was weer top!
Aangenaam en comfortabel zitten, open keuken, supervriendelijk onthaal.

Datum van bezoek: juli 2020

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

La Muse is absoluut top, steeds lekker en verfijnd eten én drinken en onder de huidige moeilijkere omstandigheden bovendien met de juiste veiligheidsmaatregelen !

Wij gaan iedere keer met veel plezier terug

Datum van bezoek: juli 2020
2 juli 2020 beoordeeld

We waren voor een tweede keer hier, nu voor de lunch. Voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht waren een feest voor het oog en de smaakpapillen. Ook al bestelden we maar één koffie de toetjes werden royaal geserveerd voor twee. Een van de beste keukens van Nieuwpoort. En (voorlopig toch nog) tegen een acceptabele prijs. Warm aan te bevelen voor wie uit is op het betere werk dan garnaalkroketten en mosselen friet.

21 juni 2020 beoordeeld

All-in menu was af!
Vlotte bediening.
Ondanks de corona-tijden waren de verplicht te nemen maatregelen zeker niet storend.

19 juni 2020 beoordeeld

Eerste ervaring, maar was schot in de roos. Ontvangst is vriendelijk en "to the point".
Het interieur is klassevol en de sfeer is gemoedelijk. Mooi aanbod en perfecte balans tussen kwaliteit en prijs. Aanrader, ik kom zeker terug.

Reizigers die La Muse bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In La Muse geweest? Deel je ervaringen!