“Op een hete zomerdag”
Beoordeling van De Lanterfanter

De Lanterfanter
Geclassificeerd als nr. 39 van 140 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch, Frans, Café
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant , kindvriendelijk, groot terras,Ook bed en brekfast bijgelegen.
14 augustus 2019 beoordeeld

Op een hete zomerdag hebben we zoals de meesten toch maar een plekje binnen gaan opzoeken.
Toch waren de scampi's en mosselen bij dit weer zeker lekker, samen met een frisse pint.
De bediening was wat speciaal maar goed, dat zijn we zo gewoon en dat moet zo blijven

Datum van bezoek: augustus 2019
Klaasos, General Manager van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Bedankt voor deze leuke, positieve reactie!

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cote de l’os gegeten met flink friet en mayonaise erbij. Biertje de Lanterfanter smaakte ons ook prima. De bediening was vriendelijk maar niet heel alert, op lege glazen werd niet gereageerd.

Datum van bezoek: juli 2019
Klaasos, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Hallo,

Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wil je wel even vermelden dat het bij ons niet de normale gang van zaken is om de klant aan te sporen om nog iets te consumeren. Wij laten het namelijk áltijd aan de klant over om nog drank te vragen, anders wordt dit beschouwd als aandringen, en dus naar onze mening ietwat onbeleefd.
Misschien is dit in Nederland wel de gewoonte in horecazaken, maar in Vlaanderen alvast niet.
En aangezien ikzelf (Martine) in de zaal stond die avond, kan ik u garanderen dat wij wel uw leeg glas hadden gezien ;-)

Altijd welkom!

Martine & Klaas van De Lanterfanter

25 juni 2019 beoordeeld

Met de fiets van Nieuwpoort-bad tot hier gereden. Dit is zeker niet ver. Een heerlijk terras en een goede keuken. Het gaat er gemoedelijk aan toe en zeker geen tierlantijntjes. Recht toe, recht aan. We namen het menu: twee zelfgemaakte garnaalkroketten (er zaten voldoende garnalen in), als hoofdpla 2 tongetjes, sla, tomaten en frietjes, een kaasschotel en een koffie en dit voor 38 euro. Schitterend.
Wie doet beter ???? Wij komen zeker nog terug.
Eventjes rust en niet ver van de kust.

Datum van bezoek: juni 2019
Klaasos, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Hallo,

Bedankt voor de goed beoordeling. Dit lezen wij graag! Altijd welkom.

Klaas en Martine van De Lanterfanter

13 juni 2019 beoordeeld

Zelden zo’n lekker malse seignant gebakken Steak gegeten met vers gebakken frietjes en gemengde salade. Mijn vrouw had de Steak met pepersaus en ik de Steak Rossini! Het omrijden zeker waard👌

Hallo!

Bedankt voor de fijne reactie! Leuk om te lezen dat jullie de steaks zo lekker vonden.
Altijd welkom!

Mvg, Klaas en Martine van De Lanterfanter

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel kekker gegeten
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening
Beperkte kaart maar met de vele suggesties is er meer dan keuze genoeg

Hallo,

Heel erg bedankt voor de leuke recensie. Altijd welkom!

Mvg,
Klaas en Martine van De Lanterfanter.

Reizigers die De Lanterfanter bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Lanterfanter geweest? Deel je ervaringen!