“Heerlijke ontdekking”

Geclassificeerd als nr. 26 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch, Frans, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant , kindvriendelijk, groot terras,Ook bed en brekfast bijgelegen.
8 november 2018 beoordeeld

Al zovele jaren komen we in september naar Nieuwpoort maar het is de eerste keer dat we dit pareltje ontdekten en we waren aangenaam verrast. Vriendelijke bediening, ook naar de kinderen toe, een mooie kaart met voor elk wat wils en zeer lekker. De beste steak die ik dit jaar in Nieuwpoort heb gegeten, perfect afgekruid en ook zeer lekkere verse frietjes, de beste in de wijde omgeving. We komen hier zeker terug en misschien wel in de B&B.

Datum van bezoek: september 2018

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons vorige bezoek nog 5 sterren gegeven, nu na meerdere keren toch wel telkens weer teleurgesteld.
Heel lang wachten ( er zaten twee tafeltjes op het terras ) pepersaus krijgen terwijl ik champignonsaus vroeg, bleu gebakken gevraagd , door bakken gekregen en dan wordt het toch teveel , heel spijtig

Datum van bezoek: maart 2017
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Hallo,

Spijtig om te lezen dat uw bezoek is tegengevallen.
Wij raden alle klanten telkens aan om iets tegen ons te zeggen tijdens het bezoek, zodat we eventueel gemaakte fouten nog kunnen recht zetten. Het is altijd spijtig om achteraf dingen online te lezen, terwijl we maar al te graag willen dat onze klanten een aangename middag/avond bij ons doorbrengen. Wij maken er dus geen probleem van om onze fouten toe te geven en deze op een gepaste manier op te lossen.
Ik heb toch wat moeite met het feit dat u lang moest wachten als er maar twee tafeltjes op het terras zaten, zoals u zegt. Het kan dus bijvoorbeeld zijn dat het restaurant binnen wél helemaal vol zat? Als het druk is, verwachten we toch enig begrip van onze klanten, wij kunnen niet overal tegelijk zijn. Wat ook kan, is dat u aan een tafeltje achter de hoek ging zitten, zonder langs de deur te passeren?
Er staat een stukje van ons terras "onder de luifel" - naast de deur - in onze 'blinde vlek', die tafels kunnen wij van binnenuit niet zien.
Lang wachten is een klacht die wij niet vaak krijgen... Vandaar mijn lange antwoord.

Dank voor uw begrip.

MVG,

19 augustus 2018 beoordeeld

We hadden het militair kerkhof bezocht en wandelde verder naar het centrum en vonden zo deze taverne. Heel mooi gelegen op het rustige plein voor de kerk in ramskapelle. De bediening was vriendelijk en vlot. Mooi terras maar ook binnen mooi ingericht. Mooie keuze in gerechten en vriendelijk geprijsd. Ik kan iedereen aanraden om hier tijdens een fietstocht even te pauzeren.

Datum van bezoek: augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de leuke beoordeling. Dit is een plezier voor ons om te lezen.

Mvg,

19 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen in het rustige centrum van Ramskapelle. De versgemalen américain om zelf samen te stellen is subliem. De kids hebben de ribbetjes ook gewaardeerd. Tip : misschien de speelruimte en de toiletten een opfrisbeurt geven?

Datum van bezoek: augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de positieve feedback.
En bedankt voor de tip, na het seizoen gaan we daar zeker mee aan de slag ;-)
Altijd welkom!

Met vriendelijke groeten,

17 juli 2018 beoordeeld

Het was op een woensdag.We waren met 13 aan tafel; maar dat deerde ons niet. We werden vriendelijk onthaald. In een nagenoeg full house!
Er werden enkele flessen wijn besteld en een gerecht of 3; zeetong, entrecote, gambas
. Ikzelf nam zeetong; zeer lekker .volgens mijn klasgenoten waren hun gerechten ook lekker; 1 iemand vond de cuisson van de zeetong echter niet ok. te weinig gebakken. Het was er gezellig vertoeven en we hadden een super avond.Prijs kwaliteit ok. Dikke merci.

Datum van bezoek: mei 2018

Hallo,

Bedankt voor de positieve feedback. & over de cuisson van de zeetongetjes: wij geven dit mee aan onze chef. ;-)
Heel graag gedaan, jullie waren een fijne groep! Altijd welkom.

mvg,

Reizigers die De Lanterfanter bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Lanterfanter geweest? Deel je ervaringen!