“gezellig”

Geclassificeerd als nr. 26 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch, Frans, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant , kindvriendelijk, groot terras,Ook bed en brekfast bijgelegen.
19 augustus 2018 beoordeeld

We hadden het militair kerkhof bezocht en wandelde verder naar het centrum en vonden zo deze taverne. Heel mooi gelegen op het rustige plein voor de kerk in ramskapelle. De bediening was vriendelijk en vlot. Mooi terras maar ook binnen mooi ingericht. Mooie keuze in gerechten en vriendelijk geprijsd. Ik kan iedereen aanraden om hier tijdens een fietstocht even te pauzeren.

Datum van bezoek: augustus 2018
martinep605, Eigenaar van De Lanterfanter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de leuke beoordeling. Dit is een plezier voor ons om te lezen.

19 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen in het rustige centrum van Ramskapelle. De versgemalen américain om zelf samen te stellen is subliem. De kids hebben de ribbetjes ook gewaardeerd. Tip : misschien de speelruimte en de toiletten een opfrisbeurt geven?

Datum van bezoek: augustus 2018

Beste,

Bedankt voor de positieve feedback.
En bedankt voor de tip, na het seizoen gaan we daar zeker mee aan de slag ;-)
Altijd welkom!

Met vriendelijke groeten,

17 juli 2018 beoordeeld

Het was op een woensdag.We waren met 13 aan tafel; maar dat deerde ons niet. We werden vriendelijk onthaald. In een nagenoeg full house!
Er werden enkele flessen wijn besteld en een gerecht of 3; zeetong, entrecote, gambas
. Ikzelf nam zeetong; zeer lekker .volgens mijn klasgenoten waren hun gerechten ook lekker; 1 iemand vond de cuisson van de zeetong echter niet ok. te weinig gebakken. Het was er gezellig vertoeven en we hadden een super avond.Prijs kwaliteit ok. Dikke merci.

Datum van bezoek: mei 2018

Hallo,

Bedankt voor de positieve feedback. & over de cuisson van de zeetongetjes: wij geven dit mee aan onze chef. ;-)
Heel graag gedaan, jullie waren een fijne groep! Altijd welkom.

mvg,

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel binnen als buiten word je op heel vriendelijke wijze ontvangen ondanks het feit dat het er soms heel druk kan zijn. Een lunch voor een heel democratische prijs of van de kaart waar je zowel van tapas, kleine gerechten of volwaardige maaltijden kan genieten van rustige omgeving die een uitstekende uitvalsbasis is om een fietstocht te starten of een kleine pauze in te lassen. Een aanrader voor de moderne fietser

Datum van bezoek: juli 2018

Hallo,

Bedankt voor de mooie recensie. Dit helpt ons om zo verder te doen.
Altijd welkom bij ons.

18 juni 2018 beoordeeld

Tijdens een fietstochtje bij toeval hier beland voor een klein hapje en een drankje. Verrassende plek. Leuke bediening en een mooie plek.
Genoten van een heerlijke croque monseigneur. Bepaald een luxe versie van dit gerecht.

Datum van bezoek: juni 2018

Hallo,
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling.

Altijd welkom

Reizigers die De Lanterfanter bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Lanterfanter geweest? Deel je ervaringen!